Ga naar inhoud

wie ben ik?


Roadrunner
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Peter en ik kom uit Geldrop.

Ik ben chauffeur bij een bekend transportbedrijf uit Geldrop.

Sinds 3 maanden trotse eigenaar van een Skoda Fabia II 1.2 TDI uit 2012....MET! lederen bekleding!

Heb me t apezuur gezocht en uiteindelijk gevonden.

Verder bijna alle opties behalve regensensor en lichtsensor, wel jammer maar je kunt niet alles hebben toch?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet er zelf weinig van, maar die sensoren aanzetten schijnt makkelijk te doen te zijn. In ieder geval voor regen. Ik zelf wil dat perse niet, omdat er dan naar mijn idee te veel gewist gaat worden. Wil het zelf kunnen bepalen en dat gaat uitstekend met de verschillende standen en vooral het knopje bovenop de handel. 

Weet niet wat je met anti bijack bedoelt, maar bij mijn vorige auto is eens tijdens een meeting geactiveerd dat bij snelheid boven 15 km/u dacht ik, alles vanzelf op slot gaat. Op zich wel handig, maar ik vind het ook geen punt het handmatig te doen als het verstandig lijkt  

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ik snap het.

Iets wat ik erg graag zou willen is het corner lights, maar ik heb net de topic gelezen maar dat is te technisch voor mij.

Als dat software matig zou kunnen lijkt het me wel gaaf, maar als er ook iets mechanisch gedaan moet worden dan denk ik dat ik daarvoor pas, ik ben erg zuinig op onze auto.

Heb ook de mogelijkheid om de auto binnen te zetten, wat ik erg prettig vind. ;)


Voor een Yeti wel, maar is dat ook voor een Fabia zo?

weet ik niet maar ik denk het wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe