Ga naar inhoud

mdi


Rosinfield
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door Snelle,

Aanbevolen berichten

Dat lukte mij niet, maar de marge op een Business Line is niet zo groot natuurlijk. Het is er overigens nooit van gekomen om er eentje te kopen, heb nog geen moment de behoefte gehad om de MDI ook daadwerkelijk te gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een MDI? (Multi digitaal interface of zo?) en wat kost dat, wat is het verschil met een MultiNavi ding zoals de Columbus (RNS510) of Zenec? Dan heb je volgens mij alles in 1 keer? (Navi, Radio, muziek van Ipod, Disk etc?) Bij VW ken ik zoiets niet, of heet het dan weer anders..


maar de marge op een Business Line is niet zo groot natuurlijk.

Snap ik niet en kan ik me niet voorstellen gezien de prijzen die ze voor wat electronica vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Columbus is inderdaad je navi en herriemaker. Die heeft al een dikke harddisk, een aux-ingang en een SD-slot. Maar als je desondanks nog meer muziek wilt, kan je er middels de MDI een externe harddisk, USB-stick of zoiets aanhangen. Dan zijn de mogelijkheden helemaal onbeperkt.

 

Mijn O2 is een Elegance Business Line, dat is een uitvoering met alle toeters en bellen, maar waarop de marge voor de dealer minimaal is. Die uitvoeringen worden vrijwel zonder uitzondering door leasemaatschappijen aangekocht, en die onderhandelen de marge er wel uit hoor. Dan is het "erbij praten" van electronica niet zo simpel als jij blijkbaar denkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je uitleg MDI. Verder ging mijn reactieover de marge...niet over het erbij praten of zoiets. Overigens ging ik uit van particuliere aanschaf. Dat de leasemaatschappijen de marge eruit onderhandelen is ander geval. Dan is het een zekere bron van inkomsten (en werkgelegenheid) m.b.t. onderhoud wagenpark voor de garage bedrijven, dus een ander business model.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe