Ga naar inhoud

Nieuwe Skoda Logo voor de Yeti met ronde LDR lampen


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Wel na in topic het erover gehad te hebben dat ik de Logo's nieuwe model voor de Yeti had besteld heb ik ze vanmiddag dan even opgehaald toen het me te binnen schoot dat ze er al dinsdag zouden liggen bij de dealer.

 

En net even met de schuifmaat de oude en de nieuwe geleverde gemeten kwa diameter en

er zit een verschil in van tienden van millimeters dus maw excact dezelfde maatvoering.

 

En bij het meten vanmiddag zag ik al weer dat het onder terugroep actie vervangen logo achter alweer tekenen had dat het weer in het logo kwam, maw als je je er aan ergert dan had deze met een volgende beurt weer varvangen kunnen worden.

 

Voor de liefhebbers die het het liefst voorgekauwd zien wat betreft de artikelnummers zal ik deze dan ook maar hier neerzetten.

 

Het kleine Logo voor op de motorkap is : 5JA 853 621 AUL

en het grote logo heeft artikel nummer:    5JA 853 621 A AUL

 

post-27-0-67897500-1395933111_thumb.jpg

 

post-27-0-09952200-1395933158_thumb.jpg

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oude zijn al verwijderd, met de interieur spatels die ik een jaar terug had aangeschaft waren ze er in mum van tijd af gewipt.

En toen ik de fles wasbenzine pakte bleek deze ledig te zijn, dus morgen weer een halen die gevuld is en dan even de lijmresten verwijderen.

 

Oude logo had al weer plekken van verweer aan zijkanten zitten.

En met oude logo's en nieuwe er naast even gekeken of de pennen die in gaten moeten vallen dezelfde steekmaat hebben

Wel de grote moet één op één overgezet kunnen worden

De kleine voor heeft bij nieuwe logo nu 3 pennen en de oude maar twee en alle drie op totaal andere steekmaat dan bij oude logo

Dus de drie pennen moet ik even verwijderen en een klein zijkniptangetje en dan even goed positioneren en aftekenen en dan plakken maar.

 

Zal morgen en anders zaterdag helemaal goed gaan komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelet bij het kleven dat ge deze zeeeeeer licht aandrukt dan kijkt of ze recht zitten en dan pas aandrukken want die dingen kleven als een gek.

Ge kunt ook een stukje tape op de logo kleven en een stukje op de wagen dan kan men het logo plaatsen. Want als men een beetje te hard drukt hangen ze vast en drukt men te licht (wat moet) kunnen ze er afvallen daarom dat stukje kleefband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-27-0-56509600-1396038190_thumb.jpg

 

Voorlogo waar de 3 pinnen van logo weggeknipt moeten worden en voor je gaat plakken eerst voorzichtig in model buigen daar het front een lichte bolling heeft.

 

post-27-0-67098700-1396038215_thumb.jpg

post-27-0-53856600-1396038237_thumb.jpg

 

Pennen komen volledig overheen met het oude logo

Dus plaatwerk lijm resten oude logo verwijderen en dan gewoon plakken en klaarrrrr

Foto maken en posten is nog meer werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eigenlijk nog een keer een originele maat achter voor de Fabia, zit nu nog die van de Superb op. En, dat zit SuperB! (Dank aan Snelle). Alleen zie je dat hij groter is dan het gat/verdieping in de klep, en zit hij dus niet rondom even goed vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dat ik bij dealer was zag ik oude model Fabia staan met nieuwe logo's vanaf fabriek, dus theoretisch gezien zou de dealer ze nu moeten hebben.

Maar zou gewoon ff met de schuifmaat in de zak bij de dealer binnenstappen nadat je eerst de orginele oude maat hebt gemeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe