Ga naar inhoud

Hallo Skoda rijders


JvdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo Skoda rijders, ik heb onlangs mijn tweede Fabia gekocht. Hiervoor had ik een Fabia combi uit 2006. Heb met mijn Fabia ongeveer 150.000 Km gereden. Heeft altijd zijn beurtjes gehad, ik heb er geen enkel probleem mee gehad. Maar mijn trouwe Fabia werd ouder en ouder en het werd tijd om eens op zoek te gaan naar een opvolger. Natuurlijk weer een Fabia. Onlangs heb ik een Fabia combi uit 2010 gekocht met slechts 21.000 Km op de teller. Een 1.2 TSI, zwarte kleur, mooie velgjes. Ziet er gelikt uit. Wissel graag ervaringen uit.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja EdK, absoluut, een geheel andere auto. De eerste was een gefacelifte Fabia 1 uit 2005. Best netjes uitgevoerd, metallic lak, mooie Skoda Velgen. En standaard ESP en bijvoorbeeld van die rode veiligheidslampen in de deuren. Beide heeft de nieuwe niet. Maar goed, eerlijk is eerlijk, de Fabia II voelt veel moderner en volwassener aan. En de 1.2 TSI is een stuk pittiger dan de 1.4, en dan ook nog eens zuiniger. Dus mij hoor niet klagen. Alleen nog even dat geratel laten oplossen, hahaha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe