Ga naar inhoud

Ibood


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

5386_NE_hi_1307717231.jpg

Totaal 30 x herlaadbare Alkaline batterijen AA

Totaal 12 x herlaadbare Alkaline batterijen AAA

1 x Envirocharger Kit (geschikt voor zowel AA als AAA batterijen)

1 x USB Charger Kit (geschikt voor zowel AA als AAA batterijen)

€ 29,95 (+ € 5,95 verzendkosten)

Capaciteit: 2000 mAh voor AA en 800 mAh voor AAA

Voltage: 1,5 Volt

Garantie: 5 jaar

http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/5892/Pure_Energy_USB-_en_Enviro_Batterij_Oplader_met30_x_AA_en_12_xAAA_Rechargeable_Battery_Pack/

Inmiddels na meerdere reacties gelezen te hebben adviseer ik iedereen ze NIET TE KOPEN...:

Zijn alkaline, laden traag op, gaan kort mee per cycle, gevaarlijk...

Zie nu alleen wel o.a. deze reactie:

AFCAJAX:

Heb deze set eerder besteld. Enkele dagen nadat ik de USB lader uit de verpakking gehaald heb is 1 van de batterijen die meegeleverd zaten in de lader geploft terwijl de lader in de USB poort van de PC zat (ja en de + en – waren goed). Gelijk daarna begon uit het uiteinde van de batterij accuzuur eruit te lopen. Bij een van de andere batterijen die ik in een kinderspeeltje had zitten ondekte ik niet lang daarna ook opgedroogd accuzuur aan de randen toen ik deze wilde verwijderen om hem op te laden. Wees hier dus wel waakzaam op.

18343218992058771555810.jpg

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo zier je maar weer dat goedkoop soms ook duurkoop kan zijn

En helemaal als je je batterijen aan het opladen bent en zelf even boodschappen doet en dan een zwart geblakerd huis bij terugkomst ziet waarvan de oorzaak dan batterijen blijkt te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

In de aanbieding bij Media Markt online

Elro_Park34_3,4inch_achteruitrij_camera_set-600x600.jpg

Elro PARK 34 draadloze parkeer camera, voor 59 euro

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/PARK34,10259,56645,171187.html

En volgens mij moet het ook prima mogelijk zijn om de parkeer camera op je aanhanger/caravan te monteren!

aangepast door PC-fre@k
Prijs vergeten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt goedkoop, maar een trekhaak heeft wel nog een aantal andere nuttige functies.

Nee hoor, tot nog toe niets geraakt met de trekhaak, ook niet heel zachtjes, terwijl ik er toch vaak wel een paar cm vanaf moet zitten met inparkeren in beperkte ruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
De iBOOD hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD natuurlijk 1 superaanbieding per dag. Maar de iBOOD Hunt is een uniek fenomeen in Europa; een 1-daagse internetmarathon met superdeals voor alle leden van iBOOD! Een hele dag lang zal de ene monsteraanbieding de andere in een razend tempo opvolgen, soms wel binnen enkele minuten!

Waarom moet ik uitgerust en scherp zijn?

Zodra de klok 00:00 slaat op dag van de Hunt breekt de gekte massaal los. Meer dan 250 megadeals passeren de revue en voor je het weet is de deal weg. Denk daarbij niet alleen aan LCD monitors, digitale cameras en mediaplayers, maar ook aan parfums, keukenmachines en nog veel meer! En dat allemaal met de vertrouwde kortingen tot maar liefst 90% op vele A merken!

En het zal me niks verbazen als dat vannacht begint, is meestal niet zo lang van te voren aangekondigd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe