Ga naar inhoud

Kilometervreter

daxmon
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

ik ben Patrick, 46 winters jong, en sinds vandaag gelukkige bezitter van een Skoda Superb Combi 2.0 CR TDi in de Elegance uitvoering.

Om beroepsredenen ben ik heel veel op de baan, op 8 acht jaar tijd heb ik al 4 leasingwagens "versleten".

Na een Citroen Picasso, een Peugeot 807, een Citroen C4 Grand Picasso en een Ford Smax is het nu tijd om wat lager bij de grond te gaan zitten en te gaan rondtuffen met een Skoda.

Vandaag ben ik m'n nieuwe bolide in de garage mogen gaan halen, en de eerste indrukken zijn zeer positief, al zal de tijd uiteraard moeten uitmaken of dit zo blijft.
De rijervaring in m'n Superb is alleszins al super  :D 

grtz

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen al een kleine 200 km gereden met m'n nieuwe Superb, en dus al wat ervaringen rijker.

De globale rij-ervaring is heel goed, hij stuurt heel goed, reageert goed op het gaspedaal en het zitcomfort is meer dan behoorlijk.

De navigatie vraagt nog wat gewenning, maar dat was zo al bij elke nieuwe wagen.
Ik heb het 10 luidspreker sound-system als optie genomen, en dat heb ik me nog niet beklaagd, de geluidskwaliteit is heel goed !
Heb de nieuwe wagen ook al een paar kenissen laten zien, en de reacties waren unaniem : "WOW", bij m'n vorige wagens, bleef het meestal beperkt tot "Knap" :-)

Ondertussen weet ik nu ook al elke functie terug te vinden, het is zo een beetje als een sinterklaas-cadeautje dat je aan 't uitpakken bent, je wordt iedere keer aangenaam verrast ;)

Ook de automatisch parkeren functie heb ik al eens getest, en ik was onder de indruk dat het zo vlot werkte, niet dat ik van plan ben om het dagelijks te gebruiken.

Al bij al ben ik zeer tevreden met de keuze voor de Superb, de toekomst zal uitwijzen of dat zo ook zal blijven

grtz

Patrick

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe