Ga naar inhoud

Krassen , steenslag , doffe koplampen


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

http://autokrassen.nl/demo/

 

Kwam deze link tegen en ben eigenlijk wel onder indruk hoe voor redelijke prijzen

de krassen etc worden verwijderd.

 

Hoe ? wel kijk maar eens naar de filmpjes bij TAB "Voor & Na"

 

 

 

 

 

Moest meteen aan Rosinfield denken die een kras op zijn wgen heeft die men niet kon behandelen volgens de dealer.

Wel het is het langsrijden waard Rosinfield, Aalsmeer voor U

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat om t geheel en prijzen kun je zien op de modelwagen door met cursur erop te klikken.

 

En ging mij in hoofdzaak om de krassen wegwerken en steenslag dan doffe koplampen.

Maar omdat dit de laatste tijd ter spraken is geweest en ik het erbij zag staan heb ik het meegenomen in de titel

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me wel typisch iets dat in werkelijkheid wsch tegen valt. Afgezien daarvan, er zijn inmiddels alweer de nodige krassen bijgekomen. Werk het bij met de lakstift en poets het een beetje op met Commandant. Als je goed kijkt of bij bepaalde lichtinval, zie je het wel, maar het interesseert me eigenlijk niet meer. Onbegonnen werk als je auto in een drukke smalle straat in A'dam staat en reden te meer om geen gloednieuwe auto meer te nemen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eigenlijk is een auto bezitten in de grote stad nog duurder... (volgens Menno) 8-)  Want de 'slijtage' is fors.

BTW: ik parkeer ook wel eens in de stad of sta op krappe parkeerplaatsen, maar in al die jaren nog nooit 'de nodige krassen' gehad...lijkt me toch wel te maken te hebben hoe en waar je de auto neerzet (?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel eens geprobeerd hem mee naar boven te nemen, maar dat is zo'n gedoe elke keer. Hoe en waar: voor de deur naast de stoep. Meer kan ik er niet van maken. Smal straatje waar slechts 1 auto tussen de aan beide zijden geparkeerde auto's door kan, maar wel in beide richtingen gereden mag worden. Dat gaat echter meestal nog wel goed. Probleem is denk ik meer het parkeren, waarbij niet iedereen beschikt over voldoende situational awareness tijdens het indraaien. En de kans op schade is natuurlijk aanmerkelijk goter wanneer de auto de hele week zowat geparkeerd staat, dan wanneer je er eens een keertje parkeert.

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

Behamert blik is toch meer waard? :D  :D  Dat straalt authentiek vakmanschap uit.... ;) 

 

Inderdaad wel lastig als je geen eigenstukkie heb om je bak neer te zetten. Maar wees gerust, ook in twente kunnen ze niet echt parkeren......te weinig vrouwen parkeer plaatsen bij de Lidl :D  :D ....dus heb ook mijn eerste deuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe