Ga naar inhoud

prior - panne buitenland - noodprog actief


SuperSativa
 Delen

Aanbevolen berichten

230 km na vertrek even halte gehouden bij tankstation. bij oprijden oprit begint er van alles te knipperen en toerenteller geeft 0 aan. Rijden gaat prima maar het voelt niet goed om boven de 120 te gaan en 800 km extra is te hoog risico. Dus zijn we tegen 90kmh naar huis gekomen en andere auto genomen.

Motoricoon blijft branden op oranje.

voorgloeisysteem knippert oranje

olie-icoon knippert rood maar is genoeg olie in

Starten gaat prima en geeft dan wel toerenteller aan, motoricoon blijft oranje branden maar ik durf er niet meer mee rijden.

Kan ik dit zo oplossen? Is dit een kleine storing die me niet al te veel gaat kosten?

Is net binnen geweest voor onderhoud op 126500km (1500 te laat)

Ik heb deze Skoda nog maar net en nu dit al aan de hand... en dan nog op 200km van huis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hij in noodloop draait dan kun je er wel mee rijden maar er is wel degelijk iets aan de hand.

Wat soms wil helpen is de min pool van de accu loskoppelen voor een minuut en dan weer aankoppelen en vaak is dan de melding wel weg.

Maar kan net zo goed weer terug komen. Nadeel van loskoppelen met orginele skoda radio is dat je de code moet hebben en invoeren anders geen radio oid.

 

En de code van lampjes die je aangeeft staan ook uitgelegd in je boekjes die je als goed is bij de Skoda hebt gekregen en wat te doen.

Maar zou zeker zo vlug mogelijk bij je Skoda dealer langs gaan om hem te laten uitlezen.

Dan kunnen ze precies zien wat er aan de hand is en wat de kosten gaan worden.

 

Succes en laat even weten wat er aan de hand was, hebben derden hier op het forum misschien in toekomst nog wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe