Ga naar inhoud

Vier nieuwe banden Dunlop 185 / 60 r15 + velg


pieter007
 Delen

Aanbevolen berichten

Vier nieuwe banden Dunlop 185 / 60 r15 + velg vierde band ligt nu in de auto als reserve

 

Dus liever verkoop ik er drie , maar wie weet heeft degene die ze wilt kopen nog wel een reserve wiel over.

 

Ik kan nu wel een prijs vragen ,neer zetten maar het ligt er maar net aan of we iets kunnen regelen.

 

200 euro voor alle vier

 

150 euro als ik een redelijk knap reserve wiel terug krijg

 

Is dit redelijk mede forum bewoners ............

 

post-2245-0-43649700-1369038904_thumb.jp

post-2245-0-11261200-1369038947_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

zet r alleen de steekmaat 5x100 of 5x112 en de profieldiepte nog even bij en eventueel op welke type's te gebruiken.

zelf deze banden op me Yeti in andere grote zitten maar op zich goede en slijtvaste banden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van belang lijkt me, als je banden wilt verkopen:

 

Merk + Type

Specifieke maat

DOT nummer

Snelheidsindicatie

Profieldiepte.

 

En bij velgen:

Algehele toestand.

Steek/maat

met of zonder bijbehorende bouten. Vlak- of bolkonisch?

Wanneer voor het laatst gebalanceerd?

 

Dan heb je een compleet verhaal waar mensen zinnige reacties op kunnen geven... 8-)

Suk6 met verkoop!

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vier nieuwe banden Dunlop 185 / 60 r15 + velg vierde band ligt nu in de auto als reserve

 

Dus liever verkoop ik er drie , maar wie weet heeft degene die ze wilt kopen nog wel een reserve wiel over.

 

Ik kan nu wel een prijs vragen ,neer zetten maar het ligt er maar net aan of we iets kunnen regelen.

 

200 euro voor alle vier

 

150 euro als ik een redelijk knap reserve wiel terug krijg

 

Is dit redelijk mede forum bewoners ............

Beste Pieter,

 

Wil je deze link even lezen? Graag de ontbrekende gegevens in je advertentie aanvullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van belang lijkt me, als je banden wilt verkopen:

 

Merk + Type                 Dunlop sp sport 01    ( ja het staat er op "outside" banden ) vier seizoenen

 

Specifieke maat            185/60 R15

 

DOT nummer                 N5 90  LB 1R   3512

 

Snelheidsindicatie          Geen idee

 

Profieldiepte.                  Nieuw !!!!!!!!!

 

En bij velgen:

Algehele toestand.         Nieuw !!!!!!!!

 

Steek/maat                     Skoda fabia 5x100

 

zonder bijbehorende bouten

 

Wanneer voor het laatst gebalanceerd        Nieuw gekocht in maart

 

Auto nieuw gekocht en deze banden gelijk laten vervangen voor aluminium velgen met jawel nieuwe banden.

Beetje overdreven maar dit zijn dus Nieuwe Velgen met Nieuwe Banden Uitgebalanceerd af Fabriek Nieuw Nieuw Nieuw

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Rob7  beste is om een persoonlijke mail te versturen via dit forum.

Ben je er verzekerd ( bijna ) van dat hij reageert

en kun je de verdere afhandeling onderling regelen.

 

Indien verkocht laat dan even weten zodat wij dit topic kunnen sluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of de velgenmaat wel klopt: Fabia heeft toch óf 15" met 195/50 banden óf 14" met 185/60. Ik zie in de startpost echter 185/50 R15 staan? Op de foto's kan ik de ingeperste velg info niet lezen, dus dat geeft ook geen uitsluitsel.

 

 

Edit: op de band is het wel leesbaar, en duidelijk 15"

aangepast door Cordoba
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe