Ga naar inhoud

voorstellen


Linders
 Delen

Aanbevolen berichten

hallo forum leden,

na al een heel tijdje lid te zijn volgt dan nu eindelijk mijn voorstel rondje.

Ik ben 35 jaar en kom uit Limburg.

ik bezit zelf 2 Skoda Fabia's.

1 in 2006 nieuw gekochte Fabia combi 1.4 en een tweedehands fabia hatchback 1.2 uit 2004 welke ik in 2012 gekocht heb.

Er zit veel informatie op dit forum, waar ik veel baat bij zal hebben.

Linders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit veel informatie op dit forum, waar ik veel baat bij zal hebben.

allereerst alsnog welkom hier en dank voor het voorstellen.

Maar met twee skoda's mag ik aannemen dat je ook veel te delen hebt mbt problemen die kunnen voorkomen bij een fabia ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het warme welkom,

@EdK

2 Skoda's wil niet zeggen dat er veel voorkomt.

de combi van 2006 heeft nog niks geks mee gemaakt (daardoor ook een 2e aangeschaft).

Buiten het feit dat natuurlijk de achter deuren water lekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uiteraard komt er weinig voor met een Skoda maar wat we er mee willen zeggen is dat het delen op een forum een ieder uiteindelijk ten goede komt.

En dat lekken van de deuren is een bekende kwaal van skoda en is een kwestie van opnieuw kitten.

Maar als het goed is vind je hier ongetwijfeld wel iets van terug op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas schrijf je, ben je er niet zo content over ?

Mijn Skoda komt van Rotor in Heerlen. Ik ben hier eigenlijk bij toeval terecht gekomen omdat de dealer in Beegden nogal vervelend deed. Blijkbaar vond hij dat hij te weinig aan mij verdiende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas schrijf je, ben je er niet zo content over ?

Mijn Skoda komt van Rotor in Heerlen. Ik ben hier eigenlijk bij toeval terecht gekomen omdat de dealer in Beegden nogal vervelend deed. Blijkbaar vond hij dat hij te weinig aan mij verdiende.

auto gekocht bij Van Iersel, kort daarop werd het Arena Mobiel om daarna gewoon onder de vlag van Volkswagen bij Auto Arena.

Als je dan iets aan de auto mankeert weet niemand wat er voorheen is gebeurt en wordt er snel gezegd "ja maar dat hebben wij niet gedaan!!!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe