Ga naar inhoud

wie ben ik


Corné
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo luitjes ik ben Corné, 33 jaar, transportondernemer, woon in de "drechtsteden"

ben nieuw op dit forum en ben dus nog een beetje op ontdekkingsreis...

heb een aantal weken geleden een nieuwe Superb sedan besteld, het betreft de 3.6 FSI 4 wheel drive, sportonderstel, Laurin & Klement edition in de kleur Magnetic Brown, voor-achterbumper-achterklep spoiler, solardak etc...

nog 2 of 3 weekjes geduld hebben en dan hoop ik de trotse eigenaar te zijn

foto's volgen nog uiteraard!

heb bijna 4 jaar met veel plezier in een andere Superb sedan gereden, de 2.0 TDI CR, zeer fijne auto icm met DSG, deze is reeds verkocht en nu dus in afwachting van.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje flauw, Captain...

@ Skoody: het is meer dan alleen de PK's, het is ook het bijbehorende geluid en de manier waarop die pk's tot je beschikking staan. Genieten! (voor de liefhebber dan...)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Corné!

Transportondernemer? Wat vervoer je dan?

thanx!

vloeibare chemicaliën uit de petrochemische industrie, producten van oliemaatschappijen van o.a. shell/bp/esso/texaco/Q8

Welkom Corné, veel leesplezier en als je klaar bent met je ontdekkingsreis horen we het wel?

haha thanx! daar ben ik nog wel ff druk mee.....

vind het vooral raar dat ik geen meldingen krijg als er iemand zoals jij dus reageert op mijn bericht...

Welkom hier,

Completer kan waarschijnlijk bijna niet, veel wacht-moed gewenst!

dankjewel!

nee idd volgens de verkoper was er niets meer mogelijk qua opties...

alleen jammer dat er geen adaptieve cruisecontrol mogelijk is dat is ook wel een grappige en relaxe optie

Welkom, Cornė :)

dankjewel!

weet je trouwens dat ik met m'n vinger over m'n scherm heb zitten vegen om dat beestje van jou dood te maken? helaas is't niet gelukt :( hahaha

Welkom!

Wat is nou de extra beleving van zo'n 6-cilinder? Is het de pk's, of is het meer dan dat?

dankjewel!

ja het is meer.... de 2.0 tfsi kan je veel verder opschroeven qua pk's zelfs meer dan 3 x het vermogen als standaard het geval is....

het is een combi van vermogen, geluid, maar vooral de souplesse hoe deze machine z'n ding doet, zonder turbo of compressor, pure verfijnde no nonsens power ;)

Vooral de beleving hoe, zowel bij aanschaf, als bij gebruik, de euro's met een noodgang verdwijnen... :lol: :lol:

tsjaaa 't is maar hoe je het bekijkt toch?

tuurlijk die auto is net niet helemaal voor nix, maar icm dat L&K pakket, wat ook aan de prijs is, heb je wel echt een super complete auto..... en daar betaal je bij een ander merk minimaal 30 mille meer voor en dan heb je ook nog minder "leefruimte"

aan de pomp ben je ook wat meer kwijt, maar op 20000 km/jaar valt dat allemaal nog wel mee

met m'n vorige superb 2.0 crd 170pk kon ik 1:22 rijden maar ook 1:8 dus dat is met de 3.6 ook alleen zuiniger als 1:11 gaat niet lukken, dat is een ding dat zeker is

aangepast door Corné
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe