Ga naar inhoud

WillemJan stelt zich voor


WillemJan
 Delen

Aanbevolen berichten

Allen,

Aan de dealer wil ik vragen het volgende te regelen:

  • Geen Potenza's: dit blijken rampenbanden te zijn.
  • Zichtbaar maken ingestelde cruise control snelheid in de maxidot.
  • Voor wat betreft de Kenwood DNX9260BT: USB aansluiting aan de achterkant omleiden naar dashboardkastje, dan kan daar een laptop op worden aagesloten voor updates.
  • Laatste firmwareupdates van Kenwood DNX9260BT:
    Link naar Kenwood

Nog andere tips en truuks? Ze zijn van harte welkom hoor!

Met vriendelijke groeten.... Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

de andere usb kabel tbv je Ipod en de usb voor usb stick ( en kenwood update , anders dan garmin ) ook naar je dashboard kastje of een andere plek

Je plek uitzoeken waar je je microfoon wil hebben !

De plek bvoor het drukknopje voor stemherkenning ( gebruik zelf amper tot eigenlijk niet

En dan zou ik eens even kijken of je nog meer vagcom instellingen wil hebben die ook mogelijk zijn op je wagen ( even in vcds alhier kijken op forum)

en kenwood update is al gemeld in forum, maar 1 keer teveel is beter dan helemaal niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de F2 1.2 DSG de meeste kans maakt.

Hoi Willemjan, daar hoef je je niet voor te schamen hoor!

99.8% van de fabia´s zijn een GL, dus je kan telkens weer mensen op het verkeerde been zetten als je ze weer eens je achterlichten laat zien :wub2:

Dat is echt genieten!

Ik ben er van overtuigd dat de RS versie niet gek veel sneller is (en wij wel veel sneller dan de 3 cilinder diestletjes). :badair:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microfoon kan trouwens in originele uitsparing bij de leeslampjes. Zit nu schuimrubber, stukje inkepen en je originele microfoon er in stoppen. Zie ook het topic voor de Sony XNV L66BT in het 'Elektronica > Radio Navigatie' topic.

@Ron, alsof dat niet kan met een GL. Je zou die koppies eens moeten zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ron, alsof dat niet kan met een GL. Je zou die koppies eens moeten zien ;)

Het is niet leuk voor het verbruik (understatement), maar je kan toch een behoorlijke dot gas geven in de GL is mijn ervaring intussen.

Maar na een zuinige rit kom je wel ontspannener aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Allen,

Ik zit er aan te denken om de Kenwood te gaan vervangen door een Zenec ZE-NC2010. Vooral de Skoda integratie is veel beter. Maar even kijken wat de leasemaatschappij daar van vindt.

I'll keep you posted.

Groetjes... Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

voordeel van afneembaar scherm vervalt dan welliswaar

en kijk eens bij hun op de site hoe ze omgaan met firmware updates en kaart update's

Dit is bij de kenwood allemaal geregeld door Garmin !

Maar mbt de integratie met de skoda zijn ze inderdaad beter !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Goede morgen allemaal,

afgelopen zaterdag de auto voor het eerst bij de dealer gezien. Zag er mooi uit. En geen Kenwood DNX9260BT maar een DNX9280BT. Lijkt me ook geen straf.

Op 4 oktober 16:00 uur ga ik hem ophalen. Nog een dikke 2 weken wachten.

Groetjes... Willem-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij nog steeds met achter-USB kabeltje.

nee bedoel niet het standaard USB kabeltje waar je een usb stikck of USB HD op kan aansluiten.

Maar de mini USB aansluiting ( zonder kabeltje's ) waar je je PC op kunt aansluiten en waar niets van in de manuals staat ! maar die je dus kunt gebruiken om het Garmin ( navi ) mee te updaten !

Maar is de 9280 beter dan de 9260?

Tsja jij mag het straks gaan vertellen !

Ik zie wel dat het Garmin pakket bij jou met 3D building weergave is

Maar wat de verdere verbeteringen zijn tov de 9260 kan ik niet echt snel achterhalen , maar zullen er ongetwijfeld zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is in achterkant van de Kenwood als stopcontact uitgevoerd en indien deze er ook bij de 80 nog zit deze inderdaad uit bekabelen zodat je later je Laptop er aan kunt hangen voor update's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Edk,

Het ding zit volgens mij al in de auto! En de kabels gaan niet naar het handschoenenkastje maar naar het bovenste vak.

De doos lag trouwens in de auto, daardoor wist ik dat het een 9280 ging worden. De auto stond niet bij de dealer zelf maar ergens op een opslaglocatie vlakbij de dealer.

Groetjes... Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe