Ga naar inhoud

Opgepast oplichting EURO - TOURS

PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag ontvingen wij via TNT post de volgende brief:

Geachte Dhr./Mevr. <naam>

hierbij willen wij u onze verontschuldiging aanbieden voor het feit dat onze chauffeur enkele mensen in <woonplaats> niet heeft bereikt I Helaas konden wij u op telef.nr. (bij ons onbekend) niet bereiken!

Een omleiding en de onwetendheid van de chauffeur veroorzaakten een vertraging van een uur, en de eerste prijs (Stoomstrijkijzer) bleef daarom in onze bus / zaal liggen! Hiervoor wil ons bedrijf "Euro- Tours" zich verontschuldigen. Wij willen uw prijs in de evenementenzaal aan u overhandigen. (Dit is de laatste mogelijkheid om uw prijs in ontvangst te nemen!)

Als extraatje bij uw prijs geven wij u in de evenementenzaal, als dank voor uw begrip onze grote cadeaumand, die o.a. bestaat uit: vlees, soepen, brood, worst, kaas, boter, appels, peren, noten, eieren, tomaten, paprika, wortels, komkommers, wijn, koffie, thee, koekjes, chocolade, bonbons, enz.

Daarbij ontvangen de dames facultatief een grote handgemaakte porseleinen pop voor verzamelaars, en de heren een 26 - delige gereedschap-set voor de kleine klussen, in een leuke opbergdoos! Haalt u het daar op a.u.b.!!!

Echtparen en paren ontvangen als nog één loyalty- premie!!

Bovendien krijgt u nog een extraatje op kosten van "Euro- Tours" een heerlijke middageten aan een leuke gedekte tafel voor 4 personen! (boven 21 jaar)

Uw prijs ontvangt u op de 11.09.2012 om 09:30 uur

in een lokatie in "Beusichem " bij u in de buurt!!

a.u.b. graag bevestigen van uw komst!!

( i.v.m. afhalen van uw prijs !! )

Telef. 0900-0401366

Uw eerste prijs zal u dan in de evenementenzaal worden overhandigd. Bovendien ligt onze vakantiecatalogus voor het jaar 2012/2013 klaar om af te halen. Breng vrienden en bekenden mee, ook zonder uitnodiging. Want voor iedere klant die u meebrengt, ontvangt u nog 20,- € contant uitbetaald!

Met vriendelijke groeten

Euro- Tours

Een verzoek: kom op tijd. Wanneer de zaal vol is en na beginn bestaat er geen

aanspraak meer op toegang. Alle diensten uitsluitend in combinatie met de

deelname aan het evenement. Toegang vanaf 21 jaar. Gesloten clubevenement

*€ 1,30 per gesprek. (Afbeelding Model Voorbeeld)

Zoals je begrijpt hebben we dat natuurlijk meteen door. Voor een ieder die ook zoiets heeft gehad, ga er NIET op in!

Google maar eens op dat 0900 nummer...

Oplichting door

Martin Wilmerding

Nordhornsestraat 236/B 7591NM Denekamp

Marconiweg 2E, Denekamp

Opererend onder de namen:

- Noord West Touristik

- Holiday 1

- Euro Tours

- MAW-shop-Postbus 133, 7590 AC Denekamp 0900-0401366

- Holiday1 in Denekamp 0900-0401366

- Bio-boerderij Horst Hanssen

- bio-boerderij Boomstra

- bioboerderij Scheemda

- Dr. Schuster

- Vriendenvereniging Emsland

- Boer Kampsen Sch(eemder)zwaag

- R. Kramer Sch(eemder)zwaag

- Erik van Putten

- S.C. busbedrijf, postbus 201 9670 AE Winschoten

- Phonix of Phoenix-reizen, verschillende Duitse reisorganisaties

Zie nog een voorbeeld: http://www.fraudehelpdesk.nl.campaiinteractive.nl/app/webroot/themed/fraudehelpdesk/files/user_generated/aanbieding_biologische_producten.pdf

post-2-0-03511900-1346424797_thumb.jpg

Hier ook een video van Phonix/Phoenix

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1106466-wachten-op-overlijdensakte#00:01:20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien het bedenkelijk bedrijfje zichzelf Euro-tours noemt, word je waarschijnlijk nog ergens op een bus geduwd richting de locatie ergens in Beusichem. Kan je niet weglopen. En wat doet de goedgelovige deelnemer dan, inderdaad, betalen voor het wonderdeken.

Uiteraard word je niet opgelicht als je het concept doorziet, maar dan zou ik mijn wandelschoenen maar meenemen, want op die bus geraak je waarschijnlijk niet meer als je die oplichters boos maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap namelijk nog steeds niet hoe je opgelicht zou kunnen worden, als je niks tekent en/of nergens voor betaald. Dan kun je hooguit je tijd verdoen en wat gratis snaaien. Toch?

Precies! Mijn idee, hapje en drankje, verbazen over je medemensen en weer snel naar huis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand duwt mij in een bus hoor... Wie dachten ze daar voor mee te brengen?

Niemand, al de rest gelooft dat ze met de bus naar hun gratis prijs gevoerd worden. Alleen jij niet, maar jou moeten ze ook niet hebben. En als je niet op de bus stapt, zal je je gratis hapje en drankje ook kunnen vergeten.

aangepast door The bone collector
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Erik, als jij mee gaat dan ga ik ook. Ik mag namelijk bekenden meenemen. Ga ik de boel filmen en zo. Lijkt me gezellig zo'n uitje. SMG ;)

Gewoon nergens JA op zeggen, geen geld meenemen, niks tekenen en je auto ver genoeg weg parkeren dat er geen bus voor komt te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vooral de bedoeling dat je met de bus meegaat, die rijdt dan naar een gelegenheid die overal ver vanaf ligt. Om te vookomen dat je weg loopt. Vervolgens wordt je in een zaal gepropt, waar een verkoper zijn verhaal doet. En dat verhaal stop pas als hij of zij genoeg verkocht heeft. Je wordt op verschillende manieren gepaait. Je kunt er vanalles kopen, het een nog beter dan het ander, zegt men. Het gaat voornamelijk om spullen die goed voor de gezondheid zouden zijn. Matrassen met alles wat erbij hoort, stoelen die op verschillende manieren te verstellen zijn, smeersel tegen een zere rug en andere ouderdomskwalen, noem maar op.

Voor deze verkoopdemostratie ben ik in Oostenrijk en Kroatië geweest. Leuke reizen met vooral een ouder publiek, die vaak al een heleboel van de spullen hebben die verkocht worden.

Je krijgt op het einde van zo'n reis als deelnemer altijd een cadeautje, dat stel niet zoveel voor, maar de mensen zijn er gek op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor deze verkoopdemostratie ben ik in Oostenrijk en Kroatië geweest. Leuke reizen met vooral een ouder publiek, die vaak al een heleboel van de spullen hebben die verkocht worden.

Moest je nog iets betalen voor dit reisje, Busje??

O wacht: jij was de chauffeur natuurlijk! Duh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe