Ga naar inhoud

afwerking MDI aansluiting in dashbord console


Louis
 Delen

Aanbevolen berichten

Als het is wat Ed zegt dan zijn er speciale kabels om uit 2 poorten stroom te halen, dit is bij sommige disks/externe branders nou eenmaal noodzakelijk, mede afhankelijk van de usb poort/apparaat waar je het in steekt. Hij hoeft dan niet kapot te zijn.

Maar als ik het verhaal zo hoor zou ik denken dat er ergens een kortsluiting is in de kabel (probeer een andere kabel), de controller een breukje heeft/defect is, of de disk gewoon einde verhaal is. Probeer goed te luisteren wat de disk doet als hij wegvalt en weer terug komt. (leg je oor er op bijv.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor jullie goede adviezen. Vanmiddag geconstateerd dat de hd een moment zonder stroom komt te zitten en daardoor dus uitvalt. Vanzelf moet daarna als er weer stroom op komt geinitialiseerd worden. Is logisch. Vervolgens een usbstick aangesloten en het probleem deed zich niet meer voor. Ga de hd eens aansluiten op de computer en kijken wat dan gebeurt. Vervolgens kabeltjes wisselen om uit te sluiten dat het aan de kabel ligt. Jullie horen van mij als ik weet wat het is.

@pcfre@ak, heb geprobeerd het kapje er vanaf te halen maar dit is niet meer gelukt. Ben ook bang dat er iets afbreekt of zo maar je kunt het kapje goed zien op de foto die Witte Yeti heeft geplaatst op pagina 1. Zoals ik al eerder heb gezegd staat er volgens de dealer geen artikelnr op. Sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe