Ga naar inhoud

Brand in Amsterdam


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Tsja, zit voor me werk een paar dagen op Buitenhuis (bij A'dam) op een voormalige camping die geheel omgebouwd wordt naar een bungalow park.

En zoals jullie wel gevoeld hebben was het aardig fris buiten met temperaturen van rond het vriespunt !

Maar wel al twee dagen een lekker zonnetje erbij en met de lichaamlijke arbeid erbij loop je op bepaald moment toch te zweten in je iso overal !

Maar goed we staan in een bevroren geul de rioolpijp tbv regenwater en riool afvoer erin te stampen en kijken eens naar de lucht

En me colega zegt zo tegen me, zal me niets verbazen als we straks met sneeuw staan te werken , moet je kijken wat er een lucht aankomt

Nu zit alleen mijn collega bij de vrijwillge brandweer en hij heeft het nog niet gezegd of zijn semafoon gaat af met een melding over een brand , dus hij loopt naar zijn wagen en paklt daar de C2000 portofoon eruit en zet het geluid ervan harder

Wel was het een flinke brand die in havengebied amsterdam woed, rubberopslag

En dan hoor je dat de meetwagens eruit gan om in de wijde omtrek metingen te gaan doen, en er bleek op bepaald moment ook nog neerslag te zijn van roetdelen in gebied van Heemskerk

Dus trucker als je wagen zwart is morgenochtend of die van Corsaar, dan weet je waarvan het komt !!

Maar we zaten er een 1 a 2 Km vandaan en was een mooie zwarte roetwolk die na later bleek in de wijde omgeving zichtbaar was !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En me colega zegt zo tegen me, zal me niets verbazen als we straks met sneeuw staan te werken , moet je kijken wat er een lucht aankomt

Nu zit alleen mijn collega bij de vrijwillge brandweer

Zo zie je maar van t weer eh... verzekeren heeft hij meer verstand :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en zoals jullie weten was het een rubber opslag

Dus de prijzen van de zomer en winterbanden zullen wel duurder gaan worden

Dus degene die nog nodig hebben, morgen gauw inslaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe