Ga naar inhoud

Nieuwe VCDS Tutorials


MacJack
 Delen

Aanbevolen berichten

Heeft iemand Tutorials voor de volgende aanpassingen in:

  • (Rechter) Spiegel kantelen bij achterruit inschakelen;
  • Alarmlichten + knipperende remlichten bij noodstop;
  • Teardrop functie ruitenwisser(s) voor en achter;

Antera heeft al aangeven welke module het zit, maar dan.....

Alvast bedankt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste ben ik niet bekend mee (zal wel een grapje van de Superb zijn ;) ), de laatste 2 vind je in die module o.a. bij Adaption. Ik heb hier zo geen handleiding voor liggen maar moet ook zonder kunnen. Ik heb het volgens mij aangezet bij long coding, maar zag ze pas ook bij adaption staan dus vandaar.

Weet wat je doet, sla altijd je oude code op. Twijfel? Niet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand Tutorials voor de volgende aanpassingen in:

  • (Rechter) Spiegel kantelen bij achterruit inschakelen

Dit kan alleen als je volledig elektrisch verstelbare stoelen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie hulp, is stukken duidelijker geworden :gestoord:

Dus niet! De bedoeling van dit forum is inderdaad de zaken duidelijk te maken, in deze vraag van jou zijn we tekort geschoten door ervaring? We hebben ontzettend veel Tutorials maar nog niet genoeg! Gelukkig heb jij je antwoord nu al binnen. We zijn hierin teveel :ot: gegaan en dat is ook niet de bedoeling natuurlijk!

Kijk op je gemak hier verder rond en deel aub al je ervaringen met de S2! Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de off topic berichten verborgen voor je

Maar als ik naar bericht 2 kijk van PC-Fre@k dan moet je toch iets verder kunnen komen.

Begrijp je zijn tekst niet dan had je hierop verder kunnen vragen uiteraard.

En hoop dat je verder in de rubriek VCDS meer dingen kunt vinden die je wel met andere instellingen verder kunnen helpen.

Het is en blijft namelijk toch per wagen van hetzelfde type vaak toch nog zoeken omdat blijkt dat sommige dingen niet corresponderen met elkaar of bij ene type wel lukt en bij hetzelfde type van een ander toch weer niet !

Waar dit aan ligt ?

Misschien de willekeur van de fabrikant van het inbouwen van modules ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk denk ik inderdaad dat je op basis van de andere tutorials en de informatie van Antera de adaption lijst moeten kunnen doorlopen.

Maar wel een mooie reminder om voor deze 2 nog eens een tutorial te maken.

Ik heb trouwens die website bekeken, en dat is al helemaal cryptisch omschreven. Snap wel dat men daar niet uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe