Ga naar inhoud

Klever stelt zich voor

klever
 Delen

Aanbevolen berichten

Rij sinds 1,5 jaar Skoda octavia 1.6 greenline, helaas veel motorstoringen, rijnwoud in rotterdam kon dit helaas niet oplossen, zwarttouw in barendrecht echter wel dit is een goede dealer, helaas blijven de motorstoringen zich opvolgen vandaag weer 1 te pakken, een beetje jammer van een auto die vw techniek gebruikt.

aangepast door EdK
octavia met een K veranderd in een C
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt, dit is mijn eerste maandag morgen product, na 50000 begon hij zeer frequent te storen, ik heb een aantal opels gehad en een ford maar deze is wel erg storingsgevoelig, zal wel komen omdat hij aan alle mileu eisen moet voldoen en hierdoor veel meer regelsystemen heeft die erg gevoelig zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt, dit is mijn eerste maandag morgen product....

Pas maar op dat je hier nog niet eens 100.000 km mee doorgaat!

Dit is nu mijn 2e O2 en ook deze is ook probleemloos. Dus het kan wel!

Gewoon omwisselen kan niet zomaar natuurlijk maar zo doorsukkelen kan ook niet! Sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Klever, dat klinkt niet zo best!

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met zowel de dealer(s) als de auto en de diverse storingen en alles wat er tussenin zat. Mocht je dus een keer zin hebben, hier (http://www.skodaforum.eu/forum/12-mijn-skoda/) kan je een topic maken over je wagen, en hier (http://www.skodaforum.eu/forum/14-mijn-dealer/) over je dealer.

Zo worden wij ook weer wat wijzer dankzij jou, en misschien zijn er hier mensen die nog een goed idee om hebben om jouw wagen er weer 100% bovenop te krijgen.

Hoe dan ook, veel plezier op dit forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe