Ga naar inhoud

Dakdrager Combi / Yeti


Octa Collection
 Delen

Aanbevolen berichten

Wellicht interessant voor de combi en yeti rijders onder ons.

Kijk anders even hier

Dakdrager nu € 94,-

Een dakdrager is dé oplossing voor als u een keer veel spullen moet vervoeren. Denk bijvoorbeeld aan de ski’s voor als u op wintersport gaat of dat ene tafeltje dat u heeft gekocht op de meubelboulevard of marktplaats. Kortom, met een dakdrager verruimt u letterlijk de bagagemogelijkheden van uw Škoda.

Voor de prijs hoeft u het niet te laten. Deze dakdrager (kleur zwart) wordt nu tijdelijk aangeboden voor slechts € 94,-.

Hij past op alle Combi en Yeti modellen en is geschikt voor montage op de al aanwezige dakrailing.

Actievoorwaarden

• Aanbieding is geldig t/m 1 maart 2011.

post-28-085818000 1298234375_thumb.jpg

aangepast door Octa Collection
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben hier ook al van die dingen die tot op heden op elke auto passen. Nog niet geprobeerd op mijn eigen auto maar wat me wel opvalt van deze aanbieding op verassendskoda is dat de manier van vastmaken er behoorlijk anders uitziet dan die wij nu hebben. Dat gaat met een beugel die je om je imperiaal klemt in een gat aan de ene kant (4 standen) en dan de schroef aan de andere kant aandraaien en het slot erop zetten tegen diefstal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gouden handel: ik heb universele Thule's maar dan met het aero-profiel (schijnen stiller te zijn dan de getoonde vierkante van de aanbieding).

Paste op de railing van de 206sw en daarna als gegoten op de O2.

Had alleen een probleem toen ik tussen de beide O2's een Astra station als voorloopauto had en ermee op vakantie wou....

Op Marktplaats voor 45 euro een gebruikte originele set gekocht van een leaserijder die was overgestapt op Toyota.

Na de vakantie op marktplaats gezet (zonder prijs) met de gedachte "die zullen wel niet eerder weggaan als dat het wintersportseizoen aanbreekt" en vervolgens binnen 2 uur verkocht.

Er kwam een astrarijder speciaal uit Venlo naar zuid-oost Groningen om ze voor 75 euro over te nemen!!!

Had ik maar een kofferbak vol van die dingen gehad!!! Goudmijntje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe