Ga naar inhoud

Yellowbrick parkeren


CaseyBasey
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik plak die gele kaart trouwens niet achter m'n raam.

Met de parkline kaart van de zaak toendertijd had ik hem aan de zonneklep geplakt en bij parkeren deed ik de zonneklep gewoon voor t raam zodat meneer de parkeerwachter hem kon zien en scannen (uitlezen) !

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik plak die gele kaart trouwens niet achter m'n raam. Als het nodig is schuif ik 'm achter het parkeerbonnenclipje.

Op dit werkplaats topic even op de rit te houden....

Ik ben ook van plan hem alleen te plaatsen wanneer ik hem gebruik zoals de blauwe parkeerschijf. Het clipje lijkt me daar ideaal voor mits de kaart niet veel dikker is.

Ik wil niks op m'n ruit plakken, zo heb ik de Duitse milieusticker ook gewoon bij het onderhoudsboekje liggen en leg ik hem gewoon voor de ruit als ik ooit in zo'n zone kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik inmiddels al een keer of 8. Toch wel heel handig dat je niet steeds naar die automaat hoeft, te veel betaalt, etc. Ook makkelijk als je haast hebt, kan je in de winkel of zo pas aanmelden. Scheelt ook weer 5 minuten. Alleen wel balen dat het nu 24 cent per transactie is i.p.v. 18 cent of zo wat het hier vaak was.

1 minpuntje, als je midden in een drukke stad staat wil het bereik nog weleens wegvallen (3G), die app vind dat niet zo leuk. Dus check dan wel even in als je nog buiten de nauwe straatjes bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe