Ga naar inhoud

Yes! Eindelijk binnen!


atomic82
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Eindelijk is na precies een half jaar wachten mijn nieuwe Skoda Octavia Combi Elegance Businessline binnengekomen.

Besteld op 16 november vorig jaar, geleverd 19 april 2012.

Opties:

Electrisch schuif/kanteldak

MDI & Bluetooth

Xenon verlichting

Columbus navigatiesysteem met SD en HDD/DVD

Audio pack plus

Cruise control

Climatronic

Parking distance control

Stoelverwarming op de voorstoelen

Volwaardig reservewiel

Sunset ramen

Zilveren dakrails

Metallic Black

Ivory interieur

En een heleboel airbags, altijd makkelijk :mf_bond:

Na ongeveer een week kan ik nu een voorzichtige ervaring neerleggen: De auto rijdt fantastisch!

De 1.2 TSI met DSG bak voldoet helemaal aan de verwachtingen en snort heerlijk onder de kap. Zowel zelf schakelen als automatisch schakelen is geweldig!

De eerste 800 km staan erop en nu mag ik voor de eerste keer sinds 4,5 jaar de tank volgooien met benzine i.p.v. diesel.

Het geluid van de audio installatie vind ik in vergelijking met mijn vorige Ibiza echt heel goed.

Binnenkort zal ik foto's plaatsen in afwachting van beter weer.

Groetjes van een zeer tevreden Skoda rijder!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals gefeliciteerd :springen:

Inmiddels heb ik 1200km op de teller. Heh... was de afstand naar werk nou toch maar eens langer..... :drive1: en... ook nog steeds héél tevreden over de Octavia. De 1.2tsi, de dsg, het comfort, de 20% bijtelling, bewonderende ogen van de buren. Wat een geweldige keuze was dit!

Drive on! :toot:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe