Ga naar inhoud

Mijn nieuwe Octavia Combi

Den Deze
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Zoals reeds gemeld in de 'wie ben ik'-sectie ben ik dus in blijde verwachting van een Octavia Combi Allure.

Vorig jaar ben ik toevallig eens een Skoda-garage binnengesukkeld en toen ik in de showroom rondkeek zag ik allemaal zeer knappe wagens.

Als ik de naam Skoda hoorde, dan moest ik direct terugdenken aan 'Oostblokauto's' en had ik niet zo'n positieve ingesteldheid naar het merk toe.

Na een praatje met de verkoper en het rondkijken in de showroom was mijn ingestelheid helemaal niet gegrond.

VAG-kwaliteit aan een goede prijs!

Sinds begin maart heb ik mijn eerste Skoda gekocht en deze zou volgende week (in week 17) gemaakt worden.

Ik heb gekozen voor:

2012 Skoda Octavia Combi Allure (1.8 TSI)

Black Magic Metallic

De 'Allure' uitvoering met volgende uitrusting/opties:

GPS (Amundsen +)

Bluetooth

Multifunctioneel stuur voor radio & telefoon

MAXI-DOT

Parkeersensoren achteraan

Climatronic

Cruise Control

Regendetector en achteruitkijkspiegel met automatische dimfunctie

Coming Home functie en automatisch licht

Afneembare trekhaak

8 luidsprekers

Verduisterde ruiten achteraan

Omwille van de saloncondities heb ik 2+2 jaar garantie gekregen.

De motor heb ik echter niet kunnen testen in de Octavia.

Ik heb wel al gereden met een Superb icm de 1.8TSI, dus ik neem aan dat de Octavia nog 'iets' vlotter zal rijden :)

aangepast door Den Deze
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe