Ga naar inhoud

Inbouwen van usb aansluiting in de middenconsole


Snelle
 Delen

Aanbevolen berichten

zoals jullie weten heb ik momenteel een MDI kabel met een mini usb aansluiting deze is via verschillende stekkers aangesloten aan een usb stick.

Nu zou ik graag naast de aux ingang nog een usb slot willen inbouwen maar om dat te kunnen moet ik de asbak en het display kunnen verwijderen heeft hier iemand enig idee hoe dit het best kan?

post-27-0-57944200-1333801652_thumb.jpg

aangepast door EdK
foto toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt EdK was juist bezig om nog enkele foto's te nemen ter verduidelijking.

Denk als ik de display kan verwijderen zo aan de opbergruimte kan om hier dan een opening in te maken.

post-677-0-11908600-1333802549_thumb.jpgpost-677-0-96646500-1333802574_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Snelle! Ik heb wat voor je!

Het heeft even geduurd voor ik het vond en binnen had, maar ik heb een verloopstukje met aan de ene kant USB-A (female) en aan de andere kant Mini USB-B (female). Volgens mij is dat wat jij nodig hebt om in ieder geval 2 koppelstukjes te kunnen verwijderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi waar kan ik dit ergens verkrijgen? De bedoeling was om ergens en opening te maken en daar een usb aansluiting te voorzien maar de asbak verwijderen is ook niet zonder risico. Dus een simpele aansluiting geniet nog de voorkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snelle, zit jij in de nachtploeg ineens??

Stond de klok hier op het forum wel goed?? :-)

Die kan je krijgen op de M&G snelle! Of, als je niet kan wachten... stuur mij dan even een PM met wat adresgegevens :)

Volgens mij het goede verloopstukje, dat is toch wel een dansje waard: :vreugdedansje::swingen2:

Prachtig, schitterend, fantastisch, uitmuntend, uitstekend dank u wel PC-fre@k we zullen dit op de M&G kunnen testen. Heb ik eindelijk de breedhoek lens niet meer nodig om er een foto van te nemen :-)

aangepast door Snelle
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

nou Ronald die Snelle gaat op zijn knieen voor je lijkt wel, dus neem je schoensmeer maar mee !

Heppie eindelijk eens glimmende schoenen na een M&G :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel het maakt dit forum toch nog zo leuk als er onverwachts iemand u helpt.

En schoensmeer nee, denk dat Ronald stoffen schoenen gebruikt die zijn zachter om zo de matjes in de wagen te beschermen:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, ik zorg graag voor een glimlach van oor tot oor. Bestel met enige regelmaat buiten de EU, dus toen ik dit voorbij zag komen (na 2 keer zoeken) dacht ik; bestellen die hap! Vond bij diezelfde verkoper ook nog wat andere dingen die ik zelf al even zocht dus dan rest alleen nog het (soms lange) wachten op het pakketje.

De matjes in de wagen... Tjah, ben met de 2e set bezig (nu de originele). Ze zien er wat mij betreft nog prima uit, alleen jammer van die drukplek van mijn rechterhak. (zal wel met de hak gas geven aangezien ik een greenline heb ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe