Ga naar inhoud

Edkoo stelt zich voor


YetiSchiedam
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik ben Ed (47 jaar) en sinds 16-03-2012 eigenaar van een Skoda Yeti Comfort uitvoering. Daarvoor 9 jaar gereden met een Fabia bj. 2002. Kortom, Skodabloed stroomt door de aderen! Ik hoop hier veel te kunnen opsteken van jullie en zal met regelmaat dit forum bezoeken. Ik ben zakelijk leaserijder. Veel extra's zitten niet op de Yeti, alleen het stylepakket en een Parrot laten meenemen erin. Mooi zat voor mijn bijtelling:-)

post-1060-0-92976000-1332009279_thumb.jp

post-1060-0-91022900-1332009318_thumb.jp

post-1060-0-60361900-1332009324_thumb.jp

post-1060-0-83036500-1332009517_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom ed , je bent concurentie voor witte yeti hier ,hij is net zo wit als zijn Yeti.

Wel veel leesplezier en we hopen op ook wat bijdrage van jouw zijde, want met zijn allen maken we dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat ik met open armen wordt ontvangen! De auto is voor mij genoeg. Mooier kan altijd maar heeft z'n prijs. Simpel. Ik zal met wat beter weer wat mooiere foto's maken met m'n Canon camera, i.p.v. de telefoon. Vóór de Yeti heb ik 9 maanden een Dacia Duster gereden, maar door een ongaval is deze te vroeg total-loss geraakt. http://mcvjournaal.wordpress.com/2011/11/24/dacia-duster-total-loss/ Vandaar nu de keuze voor wederom de Skoda waar ik hopelijk voor 5 jaar heerlijk in mag rijden! Komende zomer naar Toscane in Italie dus de km-teller zal de eerste flinke stap gaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heet EdK, RS is een ranking ogv het aantal posts. Dat is idd een enorm verschil tov een ouderwetse motor, veel minder toeren en dat rijdt veel prettiger en rustiger is ook mijn ervaring

aangepast door EdK
van Ed EdK gemaakt menno
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ed, leuke intro en mooie foto's erbij. Was wel grappig vanaochtend met 2 witte yeti's zo vlak bij elkaar. Ook al lijken ze erg op elkaar, er zitten toch wel verschillen tussen onze auto's. vooral aan de buitenkant (zie foto's in het fotoalbum. In ieder geval veel leesplezier en als je vragen hebt zien we die graag verschijnen is het juiste topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm, toch niet leuk zo'n nieuwe auto total loss....

Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de overwegingen om in eerste instantie een Duster te kopen, om dan als er zich nou eenmaal toch een tweede instantie voor doet toch voor een Yeti te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ed, leuke intro en mooie foto's erbij. Was wel grappig vanaochtend met 2 witte yeti's zo vlak bij elkaar. Ook al lijken ze erg op elkaar, er zitten toch wel verschillen tussen onze auto's. vooral aan de buitenkant (zie foto's in het fotoalbum. In ieder geval veel leesplezier en als je vragen hebt zien we die graag verschijnen is het juiste topic.

Inderdaad twee witte Yeti's bij je voor de deur:-) Je wielkappenset vind ik erg mooi staan. Tekent mooi af t.o.v. de witte lak. Is voor mij ook nog een wens. Ik zal van de week een kennis bellen die werkt in autospuiterij. MIsschien heeft hij wel de geschikte lijm voor de zijstijlen.

hm, toch niet leuk zo'n nieuwe auto total loss....

Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de overwegingen om in eerste instantie een Duster te kopen, om dan als er zich nou eenmaal toch een tweede instantie voor doet toch voor een Yeti te gaan.

Was meer iets van...de Duster 1.6 kwam net uit en vond dat wel iets zo'n hoge auto ( en prijs ) . Achteraf die 8 mnd die ik erin heb gereden moet ik zeggen, was een fijne ruime auto, simpel van binnen, maar een zee van ruimte. Nogmaals wel rumoerig in z'n toeren, waardoor meerdere gebruikers motorkapisolatie hebben laten aanbrengen om het geluid enigzins te reduceren. Bij de diesel was dat standaard. Na het ongeval moest ik opnieuw een auto uitzoeken (vrije keus) en ben binnen het budget toch weer bij Skoda terecht gekomen. Ook Kia had mijn aandacht, maar net te duur(Sportage). Dacia heeft me niet teleurgesteld, maar wilde toch wat anders. Ik had toch de keuze...Skoda was snel gevonden en na de keuze op een Yeti te hebben gemaakt was een proefrit was snel geregeld. Conclusie met voorgaande auto: stilte en lekker snel. Keuze was snel definitief en na 2 mnd afgeleverd bij dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad twee witte Yeti's bij je voor de deur:-)

Waar blijven die foto's daarvan ?

Of gaan jullie met het schaamrood op de kaken vertellen dat er wel tijd was voor koffie maar niet voor een foto ? :dopey_h4h: :doh2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ed.

Dank, en hoe meer ziel des te meer Skoda's!

Waar blijven die foto's daarvan ?

Of gaan jullie met het schaamrood op de kaken vertellen dat er wel tijd was voor koffie maar niet voor een foto ? :dopey_h4h: :doh2:

Ik had niet veel tijd, maar je staat zo een half uur of langer te bomen met elkaar:-) maar idd geen foto...shame :doh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, altijd extra leuk, die Yeti's.

Wit is inderdaad een mooie kleur, zeker voor een Yeti, zo in de sneeuw van de Himalaya.... Hier beneden wordt die dan snel grijs trouwens (daarom heb ik maar meteen een grijze muis genomen). Pech met je Duster, maar goed, daarvoor "mag" je nu in een Yeti rijden en dat zal ook wel lekker zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik veel erger vind is dat ze er zo'n mooie hoes omheen doen en dan wordt die wagen onthuld en

als je dan thuis komt en denkt van zal die hoes ff netjes opvouwen en wegleggen, is die dus gewoon niet in je wagen gelegd

Nee zie je hem een week later weer over een andere wagen heen liggen, en ook die klant denkt mwahh handig hoesje voor de winter.

Nee bij Lakeman staat hij gewoon in de showroom voor de werkplaats deuren met een kaart verkocht en de bos bloemen en fles drank in de kofferbak

En zodra je met de verkoper alles gecontroleerd hebt wordt hij netjes voor buiten bij de deur neergezet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, altijd extra leuk, die Yeti's.

Wit is inderdaad een mooie kleur, zeker voor een Yeti, zo in de sneeuw van de Himalaya.... Hier beneden wordt die dan snel grijs trouwens (daarom heb ik maar meteen een grijze muis genomen). Pech met je Duster, maar goed, daarvoor "mag" je nu in een Yeti rijden en dat zal ook wel lekker zijn!

Ik zeg nu al het rijdt vele malen rustiger en stiller dan een Dacia Duster, nee dat gaat wel goedkomen de komende 5 jaar.

Welkom! Wit is een zeer mooie kleur :D

Ja lekker kleurtje, vooral met dat zwart erbij. Kleed mooi af:-)

al is het natuurlijk weinig verrassend wat er onder schuil gaat

Van mij hoeft het niet hoor, die fratsen. Laten ze me dan maar een gratis CC geven

Wat ik gratis kreeg was een doos Merci (zie op motortkap) en de opdruk kentekenplaten. Heb de auto zelf de showroom uit gereden. Mooi genoeg, was weinig tot niets te onderhandelen;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe