Ga naar inhoud

'Scout' 16" velgen set met Bridgestone banden


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Wie nog een leuk zomersetje zoekt voor z'n Skoda:

Te koop een set van 4 lichtmetalen Skoda 'Scout' velgen.

Maat 6.5J x 16H2 ET 38 / steekmaat 5x100 (made in Germany)

Voorzien van Bridgestone Turanza 205/45R16 83W DOT 1910 (productiedatum week 19 2010) met ieder minimaal 5,5mm profiel diepte.

Compleet met de bijbehorende bouten en metallic grijze kunststof afdekkapjes voor de wielbouten. De skoda logodopjes zijn nog helemaal gaaf, geen corrosiesporen.

Velgen zelf zijn ook puntgaaf, op één klein plekje na (zie het rode vakje), is nauwelijks zichtbaar.

Nieuwprijs van de velgen ca. 140 euro/stuk. Nieuwprijs banden ca. 110 euro/stuk.

Nu de hele set voor 500 euro.

aangepast door EdK
toevoegen op aanvraag
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, weer een misverstand opgelost. Maar daar zijn die groene dopjes dus voor, om je er van bewust te maken dat er stikstof in zit i.p.v. gewone lucht. Ook handig voor de dealer bijv. als je een keer een lekke band hebt, anders loopt 1 wiel sneller leeg dan de anderen.

Maargoed, ik ga :ot: voor de kopers in ieder geval boeiende informatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze passen wel op een Fabia Combi, de steek komt overeen. De vraag is of je met de breedte weg komt. Maar dat zal denk ik geen probleem zijn want er zijn voor de fabia ook velgen in deze maat verkrijgbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord, dat de steek overeen kwam wist ik al. Ik vroeg me af of de ET-waarde klopt en of het verschil ten opzichte van de standaardband niet teveel is. Aangezien de auto nog in bestelling is weet ik niet welke band er standaard op zit. Het betreft een 1.2 HTP van 60PK. Kwestie dat de kilometerteller alles juist aangeeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe