Ga naar inhoud

Wel of geen garantie


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Precies, Marco je hebt helemaal gelijk. Ik heb nog eens goed geteld. De auto is van 99, dan heb je in 2000 1 jaar garantie genoten en in 2011 dus 12 jaar en is de periode inderdaad voorbij.

Wat nu rest is "de strijd" aangaan en proberen aan te tonen dat de schade ouder is dan (inmiddels) 1 jaar. Dat ga je niet zomaar winnen lijkt mij. Dan blijft enkel de niet uitgevoerde lakinspectie over en dat is maar een heeeeeel dunne bodem om iets te willen beginnen. Als je het zover zou laten komen en het komt voor een rechter, dan zal deze zeggen dat we de auto zo gekocht hebben, dat hadden we dan niet moeten doen. En daar is dan ook weer wat voor te zeggen.

Oftewel vette pech..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Skoody: Nou de auto heeft pas 119 dkm ervaring en met de hoeveelheid die wij per jaar met de auto rijden hoop ik er eigenlijk toch wel even mee te doen. Ik denk ook niet dat de leeftijd tegenwoordig nog veel zegt over een auto. Ik denk dat het meer afhankelijk is van het onderhoud en de technische staat. De auto in kwestie is altijd in onderhoud geweest bij een dealer en is technisch in prima staat en ziet er piekfijn uit (op de plek op het dak na dan). Wat ons betreft geen enkele reden om in te ruilen of wat dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bakkertje is er niets te doen dmv spotrepair ?

Doen vaker van die kleine reparaties en is het nog redelijk in de prijs ook.

En misschien in overleg dat je zelf de plek schuurt / behandeld en plamuurt en schuurt ( grof )

En dat zei de finish schuurhandelingen en spuitwerk doen ?

Want zo laten is vragen om problemen en moet je er over een jaar een cabrio van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad jammer, maar ja we wisten het toen we de auto kochten, dus nu zitten we op de spreekwoordelijke blaren.

Ik moet eerst eens die lijst loshalen (waar een imperial in kan). Als daar heel veel beschadigingen inzitten dan moet daar inderdaad wat mee gaan gebeuren. Het lijkt me ook wel wat om het dak zwart de wrappen, volgens mij staat dat heel mooi bij de beetle, de achterruit loopt ook door tot aan de rand van het dak.

Het komt vast wel goed ;)

Wrappen met zoiets? http://www.ifoha-kle...rtuigen-carbon/

Dan ziet het er ongeveer uit als hieronder, hoewel ik de stijlen dan blauw zou laten in ons geval:

20uv0xe.jpg

aangepast door bakkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt inderdaad, maar voor het wrappen hoeft ie dan niet gespoten te worden. Eerst het projectje luidsprekers eens tot een goed einde brengen, dan moet mevrouw bakkertje er mee instemmen en dan kan er misschien gewrapt worden..

Ow, ik kreeg een mailtje van PON of ik mee wil werken aan een enquete... (ze hebben wel humor daar en zijn niet bang):

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u contact gehad met de Klantenservice van Volkswagen.

Uw mening is voor ons van groot belang. Daarom willen wij graag weten hoe u dit contact met onze afdeling Klantenservice heeft ervaren. Met deze informatie kunnen wij onze dienstverlening optimaliseren.

Wij stellen het zeer op prijs als u de vragenlijst in wilt vullen. Dit zal circa 5 minuten in beslag nemen.

U kunt de lijst openen door op de onderstaande link te klikken:

<link geknipt>

Wenst u niet deel te nemen aan deze enquete dan kunt u zich afmelden door op onderstaande link te klikken:

<link geknipt>

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Pon's Automobielhandel B.V.

Dit is een automatisch gegenereerde mail. U kunt niet reageren op deze mail. De contactgegevens van Volkswagen vindt u op www.Volkswagen.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tuurlijk! ik heb hem naar eer en geweten ingevuld. Overigens heb ik dat ook ooit bij een dealer gedaan, nooit meer wat van gehoord, en volgens mij is er ook niets verbeterd..

Privé zal ik met een VAG product in ieder geval niet snel bij een dealer komen. Sterker nog, ik begin steeds vaker te twijfelen aan alle door Pon geïmporteerde merken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe