Ga naar inhoud

Roomster in de vrieskoude


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik kan dat natuurlijk alleen maar beamen.... Hoe was de grip van je (winter?)banden? Gisteren met leen-Octavia bij optrekken op verse sneeuw elke keer de ESP die ingreep en glibberen. Met Roomster daarna alleen maar op wegen gereden waar sneeuw al in bruine smurrie was veranderd en dat ging prima zonder winterbanden.

Stg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Vredenstein Quatrac 3's hebben zich prima bewezen bij de huidige winterse omstandigheden!

Ben helemaal binnendoor van Lelystad, Vliegveld, Zeewolde, Spiekweg, Rietweg, Oostvaardersplassen en weer terug de Knardijk op gereden. Prima grip. Tuurlijk moet je opletten bij bochten, zeker die schuine bochten waarbij de weg net een viaduct of brug overgaat. En als je expres veel gas geeft, dan gaat idd het ESP lampje braaf knipperen, maar voorderest merk je er eigenlijk weinig van. En zo hoort het natuurlijk...want die elektronika is er om je te helpen bij dit soort lastigere rijomstandigheden. En dat werkt prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was aardig jaloers op de winterbanden gister en vandaag! Ben winterbanden gewend, maar mijn nieuwe auto is geleverd op zomerbanden. En nog in een bredere maat ook (225). Da's bakken minder grip dan ik gewend was! :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe