Ga naar inhoud

Mctreb stelt zich voor


Mctreb
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben al sinds decmber 2004 lid op het Skodaforum.nl, mijn nickname is daar "Mctreb" en kwam gisteren na wat omzwervingen op het internet dit forum tegen. Enigsinds verbaast, heb ik hier als gast wat rondgeneust en kwam een heleboel bekende namen tegen. Vandaag besloten om me ook hier te registreren, want de "Skoda familie" bevalt me wel.

Even voorstellen, ik ben Bert(56 jr.) en getrouwd met Joke en woonachtig te Vlaardingen. Wij hebben twee kinderen en sinds vier maanden een pracht van een kleinkind.

Na altijd een "auto van de zaak" te hebben gereden, ik zat in de buitendienst, kreeg ik een binnendienst functie en moest er privé een auto komen. Op een goede dag zagen wij een auto rijden waarvan we allebei zoiets hadden:"dat is een leuk model". De auto "gevolgd" en zagen dat het een Skoda Fabia was. Na op internet over merk, model etc. informatie te hebben gezocht, kwam ik op het Skodaforum.nl terecht. Op dit forum werden naar mijn idee alle voors en tegens van dit model, door hun eigenaren zo eerlijk weergegeven, dat mijn interesse helemaal was gewekt. Na een bezoek aan de dealer en een proefrit waren we er wel uit. Hier kwam ook nog bij, dat ik een auto(merk) wilde waarmee de straten niet volstaan. Wij rijden daarom sinds januari 2005 Skoda, eerst een Fabia HB, daarna een Fabia Combi (facelift) en nu een Yeti. Tot op heden nog geen dag spijt gehad van onze keuzes.

Met vriendelijke groet,

Bert (Mctreb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bert,

Tsja het forum bestaat nu iets meer dan een jaar en is nog klein maar groeit gestaag !

En je hebt geluk dat je hier terecht bent gekomen met de Yeti

Denk dat we wel mogen zeggen dat we in iedergeval een groot aantal Yeti rijders hier huisvesten

En dat je ook hier nog eens veel dingen kunt zien en vinden die met de Yeti kunnen ( als je ze al niet wist )

Aan de hand van de regels zie je dat je redelijk je ei kwijt kunt hier en dat de opzet iets anders in elkaar zit dan bij de buren.

We gaan er hier van uit dat veel onderwerpen en problemen niet autotype gebonden zijn en dus onder één grote noemer gezet kunnen worden.

Wel spit op je gemak eens het forum door, en ik weet bijna zeker dat er vragen komen, en stel die dan ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe