Ga naar inhoud

Stress stelt zich voor


Stress
 Delen

Aanbevolen berichten

relax stress

Je hoeft echt niet in de stress te raken van een Fabia hoor !!

Maar welkom hier en je weet wel dat je van wachttijden van een skoda wel in de stress kan raken he ! :) :notworthy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Wachttijden.. ik wacht al 4 weken op de binnenkant van mijn deur (Fabia GL), schijnt niet meer op voorraad te zijn. Toch wel een beetje vreemd met al die fabia's op de weg...

Laten we hopen dat het afleveren van een hele auto hier geen hinder van ondervind, anders kan het zo maanden duren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik weet ff niet hoelang het gaat duren, heb intussen mijn E36 328i verkocht, zal wel even wennen worden maar heb al eens fabia type 1 gereden en 2de model octavia, dus ben wel thuis in het merk.

Weet iemand de ongeveer wachttijden?

Werk, ik werk voor een ICT bedrijf als Manager Logistics/Operations.

Daarvoor 21 jaar in de offshore gewerkt.

Mvgr

Stress

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachttijden.......? Van wat ik lees is er geen pijl op te trekken. Wachttijden zijn nogal verschillend.

Mijn reeds bestelde Octavia combi 9 weken, maar lees ook dat sommige er wel 30 weken op moeten wachten. Het ligt ook wel erg aan het type motor welke besteld is. Ook lees ik veel berichten dat de DSG transmissie ook voor vertraging zorgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe