Ga naar inhoud

AutoWeek Tevredenheids Trofee 2011


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

AutoWeek Tevredenheids Trofee 2011

Skoda rijders

Denk eraan om je Skoda aan te prijzen in de autoweek tevredenheidstrofee !

Met al die lovende ervaringen moeten we toch de trofee kunnen binnen halen.

Is goed voor het imago, en uiteindelijk voor de inruilprijs.

http://www.autoweek.nl/tevredenheidstrofee2011.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze oproep is het bewijs van onvermogen van dit soort onderzoeken... :doh2:

Want afhankelijk van wie heel enthousiast dit soort dingen online invult wordt de einduitslag bepaalt, en dat zegt dus weinig over de werkelijke situatie... <_<

Bovendien, je moet je kenteken invullen en allerlei andere persoonlijke gegevens. Dacht 't niet. :o

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is net als met een hoop prijsvragen voor b.v. mooie plaatjes of foto's. Dan begint de deelnemer als een idioot allemaal vrindjes te benaderen via sociale media met als enige oproep 'stem op mij" Terwijl de kwaliteit of geschiktheid voor de prijsvraag c.q. hoe het voldoet aan de definitie van de vraagstelling helemaal niet belangrijk schijnt te zijn.

Gewoon domweg op "ja, deze vind ik goed" klikken, ongeacht de waarde van dat statement... triest hoor, dat alles zo verwatert en zo leeghoofderig wordt. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist om wat Erik zegt, is de uitslag van zo'n tevredenheidstrofee of de winnaar van een fotowedstrijd ofzo voor mij totaal niet belangrijk. Ik houd het wel wij professionele revieuws en (vooral) mijn eigen ervaringen. Zo'n gehypte trofee zegt me helemaal niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe