een blij mens en dat net voor de kerst ..... En ondanks dat zijn kerstbudget naar de dealer is gebracht !? Maar zonder gekheid, het is al door meerdere gezegd maar ik wik ook mijn dank betuigen voor je uitgebreide welkomst tekst. Kunnen er een boel een puntje aan zuigen ! Volgens mij ben jij koploper met de langste tekst ..... en degene die de kortste tekst had was iemand die een toetsenbord had waar alleen de punt toets het nog deed ! . Maar één ding is wel zeker nu , ik en denk meerdere zouden graag foto's zien van de Skoda en ik ben wel erg benieuwd naar die spiegelverlichting. Dus mocht je tijd en zin hebben dan zien we graag in "Fotoalbum "wat foto's van je verschijnen"