-
Aantal items
16001 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
588
Inhoudstype
Profielen
Forums
Kalender
Downloads
Blogs
Galerij
Alles dat geplaatst werd door EdK
-
ŠKODA Yeti Wint AutoWeek Tevredenheids Trofee in SUV-klasse De ŠKODA Yeti heeft de AutoWeek Tevredenheids Trofee 2011 gewonnen in de SUV-klasse. In deze klasse zijn Yeti-rijders dus het meest tevreden over hun auto en dat is ook de hamvraag in het grote tevredenheidsonderzoek dat AutoWeek jaarlijks door onderzoeksbureau Trendbox laat uitvoeren: hoe tevreden ben je over de auto die je hebt gekocht? De belangrijkste onderdelen waarover de geënqueteerden hun oordeel geven, zijn de betrouwbaarheid, de rijprestaties, het uiterlijk, het comfort en de kosten van hun auto. Ruim 8.000 respondenten gaven hun mening via de uitgebreide enquete op www.autoweek.nl en dat maakt de AutoWeek Tevredenheids Trofee tot het grootste consumentenonderzoek naar de tevredenheid over auto's in Nederland. Goede prestaties en lage kosten Volgens AutoWeek bekoort de Yeti zijn bestuurders voornamelijk met zijn vlotte rijprestaties en lage kosten. Daarbij springt het brandstofverbruik er in gunstige zin uit. Ook is de auto lekker ruim, opvallend stil, heeft hij een robuust interieur en biedt hij zijn passagiers een makkelijke instap. AutoWeek vindt het zelf een verrassende winnaar in deze klasse. “De ŠKODA Yeti is een nieuwe verschijning in de Tevredenheids Trofee en stoot onmiddellijk door naar de hoogste plek.” De volledige uitslag van de AutoWeek Tevredenheids Trofee 2011 is te lezen in AutoWeek nummer 50, die sinds woensdag 14 december in de winkels ligt. Op www.autoweek.nl/specials is deze editie ook online te bestellen. Op de foto ontvangt Janco van der Heiden, directeur ŠKODA Nederland, de trofee uit handen van Robert van den Ham, hoofdredacteur AutoWeek. VerrassendŠKODA bedankt alle Yeti-rijders die mee hebben gedaan aan het onderzoek.
-
Computer mannelijk of vrouwelijk?: Een lerares Spaans probeerde aan haar klas uit te leggen dat in het Spaans, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het Engels, zelfstandig naamwoorden mannelijk of vrouwelijk zijn. Huis bijvoorbeeld, is in het Spaans vrouwelijk: la casa, potlood daarentegen, is mannelijk: el lapiz Daarop vroeg een van de studenten: welk geslacht heeft computer ? In plaats van direct een antwoord te geven, deelde de lerares de klas in twee groepen, meisjes en jongens, en vroeg hen zelf te bepalen of computer een mannelijk of vrouwelijk zelfstandig naamwoord was. Elke groep moest vier redenen opgeven voor hun keuze. De groep jongens besloot dat het woord computer zonder twijfel een vrouwelijk woord was (la computadora), omdat: 1. Niemand anders dan de schepper ervan de logica begrijpt. 2. De taal waarmee computers met elkaar communiceren onbegrijpelijk is voor alle anderen. 3. Zelfs de kleinste foutjes opgeslagen worden in het geheugen om later terug gehaald te kunnen worden. 4. Je, zodra je een band opbouwt met een computer, je halve salaris uitgeeft aan accessoires... (Maar het wordt beter) De groep meisjes echter, constateerde dat computers mannelijk (el computador) moesten zijn, want: 1. Voordat je iets met hem kunt doen, moet je hem eerst opstarten. 2. Ze bevatten veel gegevens, maar kunnen niet zelfstandig denken. 3. Ze worden geacht problemen op te lossen, maar meestal vormen ze zelf het probleem. 4. Zodra je er een hebt gekozen, realiseer je je dat je, als je wat langer had gewacht, een beter model had kunnen hebben. De meisjes wonnen! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Viagraverkoop: Er komt een vrouw bij de apotheek en vraagt: "Heeft u ook Viagra?" "Ja, dat heb ik wel." antwoordt de apotheker. Vraagt de vrouw: "Gaat dat onder of boven de toonbank? Antwoordt de apotheker: "Boven de toonbank zou kunnen... Maar dan moet ik er wel twee innemen!" --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gestolen geld, apparatuur en sieraden: Een verdachte moet voor de rechter verschijnen. Zegt de rechter tegen de man: "Ik lees hier dat u behalve geld ook veel dure apparatuur en sieraden hebt gestolen. Klopt dat?" "Ja, dat klopt," antwoordt de verdachte, "mijn vader heeft mij altijd geleerd, dat geld alleen niet gelukkig maakt!"
-
Skoody , ik heb het in deze niet over de fiets met 2 wielen maar over de trapauto of ook wel zeepkist of skelter genaamd ! Deze heeft 4 wielen, en de iets luxere uitvoeringen hebben een zetel zodat je wel luxe kunt zitten. zie foto als voorbeeld ( Skoda ) Foto komt van volgende site af , staan erg leuke foto's van Skoda's op !! http://www.pietpruttel.nl/Oost%20Europa%20Dag%202011.html
-
Had je niet beter een trapauto kunnen kopen ? Was je stukken voordeliger uitgeweest in aanschaf Had je alles kunnen doen met handen en voeten Had je geen BPM hoeven te betalen Had je geen MBR gehad Had je geen last van stijgende brandstofkosten gehad En je had elke dag met je snuitje in de gezonde buitenlucht gereden op neerlands fietspaden zonder file ! Conclusie: heb je eigenlijk naar aanleiding van je opmerkingen wel de juiste beslissing genomen ?
-
zo ben ik met regen en sneeuw toch elke keer weer blij met het tirrelanteintje dat de ruitenwisser heet En ben ook blij dat het elektrisch gaat, elke keer die wissers met de hand bewegen zoals heelll vroeger dat ging erg gauw vervelen !
-
Kennis van mij heeft sinds een half jaar een Fabia GL en had ook problemen met volle lading dat de trekhaak alles raakte bij heuvels. Heeft er dan ook hulpveren op laten zetten en is daar zeer content mee, en heb de wagen zien staan 2 weken terug en viel me niet echt op ! Zijn dealer gaf ook min of meer toe ( uiteraard geen harde uitspraak) dat als je met 4 personen en bepakking op pad gaat de hulpveren eigenlijk een must zijn ! Misschien dat dit ook wel één van de redenen is dat ze in de aanbieding zijn ??
-
Nou dat we als SUV 'ers worden gezien doet me wel goed mbt het brandstofverbruik. Want dan hebben we allen wel één van de zuinigste SUV
-
Skoody het is geen test van autoweek maar een tevredenheids uitslag die ze jaarlijks doen en waar een ieder die een wagen heeft van ouder dan 1 jaar aan mee kan doen als zijn wagen in de lijst staat ! Dus van de week maar eens ff lezen hoe de eigenaren globaal hun eigen wagen waarderen en of dat overeen komt met mijn beleving
-
Autonieuws | Nieuwe winnaar AutoWeek Tevredenheids Trofee 2011 13 december 2011 | 15:22 Na jarenlange dominantie door de Honda Jazz heeft de AutoWeek Tevredenheids Trofee in 2011 een andere winnaar. De Toyota Urban Cruiser heeft dit jaar de Honda van de troon weten te stoten in een editie, die weer door Honda en Toyota wordt gedomineerd. Hoe tevreden ben je over de auto die je hebt gekocht? Dat is de hamvraag in het grote tevredenheidsonderzoek dat AutoWeek jaarlijks door onderzoeksbureau Trendbox laat uitvoeren. De belangrijkste onderdelen waarover de geënquêteerden hun oordeel geven, zijn de betrouwbaarheid, de rijprestaties, het uiterlijk, het comfort en de kosten van hun auto. Ruim 8.000 respondenten gaven hun mening via de uitgebreide enquête op AutoWeek.nl en dat maakt de AutoWeek Tevredenheids Trofee tot het grootste consumentenonderzoek naar de tevredenheid over auto's in Nederland. Dit jaar zijn auto's uit de bouwjaren 2009-2010 beoordeeld. Uiteindelijk haalden 84 verschillende autotypen het minimumaantal beoordelingen dat vereist was om in het onderzoek te worden opgenomen. Verschuivingen De Toyota Urban Cruiser wint in de 2011-editie van de AutoWeek Tevredenheids Trofee de categorieën ‘Overall’ en ‘Compacte klasse’. In de compacte klasse zijn de Honda Jazz en de Toyota Yaris respectievelijk nummer twee en drie. In de compacte middenklasse krijgt de Mazda 3 de eerste plek. Vorig jaar scoorde die auto nog een vierde plaats. De Toyota Prius behoudt z’n tweede plek en de Toyota Auris is nu de nummer drie van dit klassement. De nummer één van vorig jaar, de Mini One/Cooper, is dus uit de top-drie verdwenen. In de middenklasse verandert er weinig. De Honda Accord prolongeert z’n titel in dit klassement en de Mercedes C-klasse is weer nummer twee. Alleen de nummer drie is anders: dit jaar is dat de Mazda 6, vorig jaar was dat de BMW 3-serie. In de Executive-klasse is de BMW 5-serie weer nummer één. De Mercedes E-klasse is nu nummer twee, gevolgd door de Volvo V70/XC70. Bij de mpv’s gaat het eremetaal naar de Toyota Verso. Nummer twee is de Nissan Note, de Volkswagen Golf Plus completeert de top-drie. Dat is behoorlijk anders dan bij de Tevredenheids Trofee 2010: toen bestond de top-drie uit de Peugeot 3008, Ford S-Max en Toyota Verso. In het SUV-segment ten slotte won de Skoda Yeti de AutoWeek Tevredenheids Trofee 2011. De Skoda eindigde voor de Mitsubishi Outlander en de Kia Sportage. Hier de resultaten nog eens op een rijtje: Compacte klasse 1. Toyota Urban Cruiser (tevens Overall winnaar) 2. Honda Jazz 3. Toyota Yaris Compacte middenklasse 1. Mazda 3 2. Toyota Prius 3. Toyota Auris Middenklasse 1. Honda Accord 2. Mercedes-Benz C-klasse 3. Mazda 6 Executive-klasse 1. BMW 5-serie 2. Mercedes-Benz E-klasse 3. Volvo V70 MPV-klasse 1. Toyota Verso 2. Nissan Note 3. VW Golf Plus SUV-klasse 1. Skoda Yeti 2. Mitsubishi Outlander 3. Kia Sportage De volledige uitslag van de AutoWeek Tevredenheids Trofee is te lezen in AutoWeek 50, die vanaf woensdag 14 december 2011 in de winkels ligt.
-
Henk Wijngaard stelt zich voor(nieuwe Superb rijder)
EdK reageerde op Henk Wijngaard's topic in Wie ben ik
Allereerst welkom hier op forum en voor je uitgebreide Wie ben ik ! En ach twee maanden duren niet zo lang toch als je moet wachten ?? Maar om de tijd te veraangenamen moet je maar eens in de download kijken hier op forum Kun je je manual van de SuperB alvast downloaden en dan weet je over 2 maanden excact waar elk knopje voor dient -
De logica die ik hier zie is dat hoe hoger het CD nummer is hoe hoger het versie nummer is ! Verdere logica zie ik net als jij er ook niet in
-
En één die er alleen nog maar gelukkiger van gaat worden. Geniet er van en we zien graag de foto's verschijnen, en ook van dat interieur.
-
ach kerstperiode eraf gerekend kom je op een 8 a 10 weken uit dus ? Wel dat valt best mee dan hoor. En vergeet je autoradio / nav ook niet te downen, kost vaak meer tijd om die te leren dan een wagen met DSG
-
Maar wel goed voor onze economie, hebben de hotels weer één of meerdere kamers vol
-
bussie van de lokale loodgieter ?
-
En ik maar denken dat die SuperB V6 een arme sloeber is, en laat ik nou gelijk hebben ! Hij heeft ze SuperB met een loterij gewonnen ............ Maar even serieus nou, ik kan me redelijk vinden in je tekst en respecteer dan ook de mensen die het niet doen Maar ook degene die hun foto hebben geplaatst of nog gaan plaatsen. Voor mezelf sprekend, als men me wil kennen dan kunnen daar meetings voor zijn , die naar mijn ervaring altijd erg leuk blijken te wezen
-
Skoda.nl niet up to date voor Fabia greentech 1.2 tsi
EdK reageerde op Skoody Boo's topic in Algemeen
Ja hoor Skoody die heb ik wel eens gezien !! Maar als ik hem wou meenemen moest ik er wel een auto van € 30.000 bij nemen ! Dus de stelregel in Nederland is: Niets maar dan ook Niets is gratis. -
Dan moet jij degene zijn op het andere forum die ervaringen vroeg mbt de Yeti en een rolstoel ? En de dealer die niet echt wou dat je de rolstoel opengeklapt ging passen !? Maar dat is dus toch gelukt ? zelfde dealer of een andere ? Maar goed welkom tevens ook op forum en als je tijd hebt stel je dan even voor in Wie ben ik !!?? En er is hier genoeg leesvoer mbt de Yeti, want er zijn er hier genoeg van hier op forum
-
welkom hier en we zijn zeker benieuwd naar wat foto's die je kunt plaatsen in het topic Foto album En je ervaringen over je Fab zijn ook welkom hier hoor !
-
GV Autostyling als de volgende site van jou is dan is het meer een reclame boodschap http://www.gvautostyling.eu/index.php?action=home〈=NL Maar kom dan met mooie kortingen op je LEDS zoals LED4UALL ons wel aanbied
-
één jaar brugklas ? wel zover ik nog steeds weet was het bij ons op de technische school 2 jaar brugklas Enne hoofdrekenen leerde ik al op lagere school periode na de lessen Want tsja je haalde oud papier op en dacht bracht je weg voor een zakcent en dan was het flink hoofdrekenen of ze je niet bedonderde
-
Inderdaad frank en denk ook dat het een extra impuls is om de volgende keer gewoon op meeting aanwezig te zijn ! Of juist niet voor degene die weten wie ik ben !
-
-
martijn boxmeer stelt zich voor (eerste skoda)
EdK reageerde op martijn boxmeer's topic in Wie ben ik
terwijl er genoeg stille superB rijders hier lid zijn -
En dan hebben we het nog niet eens over de uitspraak van rutte dat er geen ik zeg GEEN armoede in nederland bestaat ! Nee sommige gezinnen hebben het zwaar maar hebben geen armoede! Hoe bedoel je het contact met de bevolking kwijt ! We moeten als Nederland onze ogen uit onze kop schamen dat we voedselbanken hebben en niet zonder kunnen !
