Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. zie nu alleen maar mutsen
  2. EdK

    Ron stelt zich voor

    Welkom Ron en kijk eens even hier onder de links Als goed is kun je hier één en ander mbt trekhaken vinden Mocht je verdere vragen hebben, zet die vragen dan in het juiste topic of maak er één aan op de juiste plek Hier is het alleen voorstellen en vragen worden derhalve dan ook niet of minimaal beantwoord
  3. nou waar is je pet dan ? Maar geen flatkabel
  4. horloge knopje
  5. danis t een knop van een camera uit de vorige eeuw
  6. oke radioknop
  7. is zeker zo'n dagelijks erik ding wat wij nog nooit hebben gezien / in handen hebben gehad of laat staan er over hebben gehoord maw IK PAS ff
  8. En leaving home is ook via deze wijze bereikbaar en te veranderen ?
  9. grt Roeland Deze hoedenplank was net donkerder van kleur en had een netje, dus ag die ook maar overgezet De pedalen ook maar mee dan he Zo dat was hem voorlopig weer even grt Roeland
  10. Ja en heb je dan een citygo dan kun je nog zeggen , schat ga jij met het openbaar vervoer terug ? Want dat gaat allemaal niet passen, maar ja je hebt een SuperB en daar past zelfs dan nog een koelkast bij.
  11. DAF
  12. Het komt me zooo bekend voor en kan er niet opkomen
  13. Dat betekend dat ik warm ben ?
  14. je zwembandje ?
  15. Je first sony ?
  16. Bakkertje ik doelde meer op je volgende opmerking " ik peer een banaan in je pruum! " Dan wordt de rest een beetje moeilijker en dus vind ik het knap dat je die zaadjes van je daar op die camping erbij hebt kunnen proppen ! :notworthy:
  17. We gaan duimen voor je, maar wil niet lullig overkomen maar bereid je op het ergste voor ! Er zijn er genoeg die hun tweede binnen 3 maanden ook weer kwijt waren. Collega's met altea zijn al meerdere airbags op deze wijze kwijt geraakt Ook die zijn populair net als de columbus.
  18. En evengoed 3 koters !!?
  19. een blij mens en dat net voor de kerst ..... En ondanks dat zijn kerstbudget naar de dealer is gebracht !? Maar zonder gekheid, het is al door meerdere gezegd maar ik wik ook mijn dank betuigen voor je uitgebreide welkomst tekst. Kunnen er een boel een puntje aan zuigen ! Volgens mij ben jij koploper met de langste tekst ..... en degene die de kortste tekst had was iemand die een toetsenbord had waar alleen de punt toets het nog deed ! . Maar één ding is wel zeker nu , ik en denk meerdere zouden graag foto's zien van de Skoda en ik ben wel erg benieuwd naar die spiegelverlichting. Dus mocht je tijd en zin hebben dan zien we graag in "Fotoalbum "wat foto's van je verschijnen"
  20. EdK

    Humor

    Artikel wat veel onderhoud vergt Marco ! Zou er niet aan beginnen, volgens mij heb je vast nog een vergelijkend artikel ergens staan of liggen !? :notworthy:
  21. Hobbel je hebt het over 230 Volt met randaarde maar officieel moet je een dubbelle aarde aan je wasmachine voorzien. Dus officieel zou je een 4 aderige kabel moeten gebruiken Dat de leveranciers het met een stekker met randaarde leveren en 3 aderig is een tweede verhaal Net dat er officieel een dubbel polige schakelaar tussen hoort te zitten, zodat je de nul en fase uitschakelt.
  22. Ja maar je hebt de RTFM er nog niet van gelezen, want dan had je geweten dat van en hete was een boel dingen krimpen
  23. Ach als je groot bent en weet hoe om te gaan met de wasmachine.................. Dan mag je ook in een Yeti rijden ! Maar zal wel de elektro uitvoering wezen dan ! En dan mag je op het Yeti GL praten over hoeveel Km je wel met de volle accu hebt weten te rijden achter die elektro vrachtwagen
  24. oud nieuws is ook nieuws ! Maar ja ik kreeg dan ook net de mail binnen van skoda
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe