Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. zeer slechte quote met de orginele tekst erboven
  2. Maar waar ligt de fout dan ? bij die enkele gek offf bij die overheidsinstantie's ? die personeel hebben die nog typex gebruiken bij hun pc
  3. Ben je helemaal van de ...................... Ik heb een vrije geest dus ik verbied geen vuurwerk en ik verbied wel de DSG of je moet een verwijsbriefje van je arts hebben ! Of aantoonbaar geen rechterhand meer hebben
  4. Ben je gek !!
  5. Ach deze straat word altijd colectief schoongemaakt door degenen die het hebben afgestoken één jaar is dat door nieuwe bewoners niet gedaan en heeft een buurman alles netjes opgeveegd en in hun tuin gedeponeerd Boodschap kwam goed over, jaar erop werd na het afsteken meteen de bezem ter hand genomen door hen ! tsja soms moet je mensen even ergens op attenderen
  6. Goh Skoody ik ben het met elke letter van je laatste bericht geheel eens ! Maar ja dat krijg je niet in die bovenkamers van die DSG ( automaat ) rijders
  7. net zo'n petitie als die voor witte pieten ! heren we zijn allemaal jong geweest en hebben er allemaal plezier aan gehad En we praten maar over enkele dagen per jaar ! dus laat ze lekker gaan !! en als je er dan echt last van hebt, vlucht dan naar zo'n vuurwerk vrij bungalowpark hier in nederland ! hebben we het de gehele tijd over verdraagzaamheid , wees dan ook deze dagen wat toleranter tegenover de medemens die vuurwerk leuk en mooi vind ! het is een eeuwenoude traditie, en laten we die lekker in ere houden !
  8. gelukkig maar !! weer een probleem jongere minder in de maatschappij !! pfffffffff
  9. heren heren wat gaan jullie weer lekker ! Je kunt natuurlijk wel met allerhande dure uitspraken komen en afkortingen voluit schrijven , maar hiermee is een a technisch iemand nog niet geholpen. Vandaar mijn uitspraak Automaat , dit is een begrip bij een ieder en word dan ook begrepen. en had graag de DSG gehad hoor, maar tsja te duur en wordt niet bij een 1,4 TSI Yeti geleverd ! misschien ooit als ik zo oud ben als Menno dat ik het ga overwegen, want dan ben ik oud of een stuk ouder ??
  10. en heb je op dat momen wel de kabel aan de pc hangen ? probleem met de chineesje's hun kabel is dat je alleen de versie kunt gebruiken die je hebt aangeschaft dus geen officieel rostech software en het probleem van gebroken of beschadigde cd's komt vaker voor mail sturen naar de leverancier met melding van je kapotte cd helpt vaak en wordt er één nagestuurd of als je vraagt om ergens te kunnen downen of dat ze het je mailen ( indien je mailbox grot genoeg is ) helpt ook vaak dat je hiermee niet meteen geholpen bent is inderdaad zo, maar zorgt er wel voor dat je de orginele bij de kabel behorende software binnenkrijgt
  11. Heb je windos 7 in 32 of 64 bits uitvoering ? indien laatste dan zul je ook nog die drivers moeten installen en adviseer dan ook om de manual erbij te pakken hoe deze te installen.
  12. aller kortst is gewoon Automaat
  13. komt bij mij nog niet voor misschien wat vuil oid
  14. EdK

    Gecu Culemborg

    ach hij zal het wel weer lezen en misschien dat hij er nu wel wat mee doet ??
  15. EdK

    Gecu Culemborg

    Ja daar krijg je dan echt een afzakker van Of je een afspraak maakt voor een heel brood te halen ! zou toch om zijn baas gevraagd hebben, eens vragen of die het met houding van zijn personeel eens is !?
  16. Welkom Trevor hier op het forum en lekker dat je voor een derde keer de pineut bent, maar geen achteringang bij PON Leusden ? Maar goed stel je vragen eventueel in de desbetreffende topics , hier proberen we ons alleen voor te stellen. mvg EdK
  17. EdK

    skoda super berline

    Kijk voor velgen (orgineel) ook eens bij superskoda.com Staan ze voor de Yeti in iedergeval wel en meen ook voor de SuperB
  18. Wel dit verklaart dan meteen die virtuele deuk in mijn Yeti ! Kun je even de virtuele verzekeringspapieren invullen zodat ik de schade kan verhalen !!? Pffff, slaapkoppen op de weg ..........................moest verboden worden
  19. Als je op JVC overgaat dan moet ik je wat betreft de kaarten ook teleurstellen Heb de jvc 7000 ( geloof ik) gehad en de afhandeling met kaarten en firmware is ook ruk Weet niet hoe het mt de recentere modellen is wat betreft de kenwood, het kaartmateriaal komt bij Garmin vandaan en wordt door hun ondersteund en firmware mbt navideel wordt ook door hun ondersteund mijn ervaring is dat dit beter geregeld is dan tov JVC en waarschijnlijk ook pioneer Heb zelf ergens hier een verslag gemaakt over de DNX9260BT en lid willem jan heeft de 9280BT dus vraag ook eens zijn ervaringen hierover Ronald ( PC Fre@k heeft een sony systeem met een TT ingebouwd en misschien dat dit ook een optie is ! Hou met één ding rekening, elk systeem heeft zijn min en plus punten !
  20. Probleem van je herken ik niet met mijn 2 Dins Kenwood 9260 BT Derhalve weet ik ook niet zo de oplosssing. Kan wel vertellen wat ik heb gedaan zodat je de verschillen van jou en mij kunt zien en hier uit verder kunt met jou probleem. Heb me Swing uit me wagen gebouwd en de stekker los genomen. Hierna contact aangezet waarna ik in maxidot het deel audio zag verdwijnen. Hierna contact uitgezet en de kenwood stuurmodule en de 2 dins radio/nav en BT phone ingebouwd ( simpelweg stekkeren ) Daarna spanning op geheel gezet en niets in of met VCDS aan of afgemeld. Als ik nu aan kom ergens en ik zet de motor uit maar laat sleutel in contact dan blijft alles gewoon aan , dus telefoongesprek gaat gewoon door of radio blijft aan. Zodra ik sleutel verwijder uit contact dan gaat de boel pas uit. Alleen op moment dat ik motor uitzet en sleutel in contact laat kan ik niet meer de stuurbediening gebruiken en moet ik bv volume gewoon regelen op de kenwood zelf, maar dat zie ik niet als een groot probleem. Wat ik zo kan vernemen in verschil tussen jou en mij is dat bij jou de aanpassingen zijn gedaan, en daar zou ( niet zeker) het probleem kunnen zitten. Dus laat de dealer de boel eens terug zetten kwa instellingen en kijk dan eens of probleem is opgelost ! Weet ook niet of jezelf de boel hebt ingebouwd of de dealer, in laatste geval heeft hij wat op te lossen onder garantie lijkt mij. Mocht die er ook niets van snappen ( komt meer voor dan je denkt) ga dan eens langs een goede audio inbouw toko Vaak werken daar gasten die veel kennis hebben en in hun inbouw loopbaan al veel problemen hebben meegemaakt en opgelost. Succes en mocht je vragen houden laat ons weten, en als het probleem is opgelost laat het dan ook weten ! Ps: is er niet toevallig een nieuwe firmware bij pioneer die het probleem oplost ?
  21. EdK

    Werkspot.nl

    Dat is vaak het probleem bij ZZP'ers , te hoge kosten voor ze om bij zo'n organisatie aangesloten te wezen !
  22. Dat zal een nare droom geweest zijn dan ???
  23. EdK

    skoda super berline

    kans is groot eerst komt volgend jaar de citygo het stads autotje Dan hebben we nog een variant die uitkomt die tussen de fabia en de octavia in gaat zitten en dan pas komen ze weer met update's van de bestaande modellen Maar tsja je weet het nooit !
  24. mmmm, op zich niet verkeerd natuurlijk ! En dat de gendarmerie nog zo attent is om je thuis te brengen ! In NL sturen ze je het bos in !
  25. EdK

    skoda super berline

    nieuwe logo kun je links bovenin dit forum zien ! En komt als ik goed heb vanaf 2013 op de skoda te zitten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe