Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Die melding dat het een beetje fout was gegaan voor de Yeti stond van de week ook al op hun site ! Maar wat verkopen de heren van superskoda nu uiteindelijk ? Ja LED lampen , maar ik tast bij ze in het duister hoe deze er voor alle type''s Skoda eruit zien Dus mochten ze over een tijdje bij je binnenkomen zou je dan een foto kunnen maken van de LEDS voor je ze plaatst ?
  2. Zover ik weet is het een kunststof soort en denk dat je een scheur alleen kunt repareren door er een plaat of strip aluminium oid achter te leggen en dan met wat bout / moer en carrosorie ringen De keer dat ik het zag leek het op een soort van PE / PP kunststof en dat is zover ik weet moeilijk te lijmen , maar wel weer te lassen mits je daar de spullen voor in huis hebt
  3. heerlijk die menno met zijn teksten als het gaat vanwege tuning ! Wat erik en ik bedoelde met wat jij ziet als een nieuwe inrichting van je kamer bedoelen wij dat je niet zomaar elke software die in auto A zit met een ECU van noem ff een merk siemens zomaar als je de sleutel van voertuig b hebt met een ecu van bosch er zo maar in kan plompen. Want siemens en bosch gaan echt niet dezelfde programatuur gebruiken ! Dat beide uiteindelijk met dezelfde inputs en outputs moeten werken dat is duidelijk maar inwendig waar Race Eend niets over loslaat ( geheim van de smid of recept van de bakker ) zal er degelijk aanpassingen in de aansturingen ( programma ) aangepast moeten worden. Ik kan voor een slagboom waar een PLC van merk A inzit niet zo maar vervangen voor een PLC van merk B en dan de software van merk A in B pompen Ten eerste wordt de software al niet geaccepteerd en ten tweede zou het kunnen dan is de kans groot dat de boom niet doet waar je het programma voor hebt geschreven. En Boo ik begrijp wat je bedoeld met je tolleranties hoor !
  4. Kwam deze PDF tegen en misschien nog wel handig ook voor de leden der skodaforum.eu loi_politiek.pdf
  5. geen feestje !
  6. Ach is een algemeen feit bij klevers Ze kunnen alleen maar hard rijden op rechte stukken Zodra er bijzondere verrichtingen aan te pas komen ( bochten rotondes etc ) rij je ze helemaal weg en zie je ze niet eens meer in je spiegels
  7. Heb je hem al thuis staan Ronald ? Feestje ........................ ???
  8. Tsja er bestaan dus ook domme blonde inbrekers ( van nature en geverfde )
  9. Wel bij een compressor zal het wezen dat als die de tank vult dan zal hij wat geluidmaken dat je tijdens een nachtrust niet wil horen Maar is de tank vol en zijn tank en aansluitingen luchtdicht gemonteerd ( geen lekkages ) dan is die erg stil hoor. En ronald mocht je het aanschaffen en krijgt het een vaste plek in de garage vergeet dan niet dat zo''n tank bij regelmatig gebruik ontlucht moet worden om het water uit tank te verwijderen. En van de hoeveelheid water die zich daar ophoopt sta je nog te kijken. Op zaak hebben we dat tegenwoordig maar opgelost met een weekklok en een magneetklep die in weekend word opengestuurd en zo het water uit tank verwijderd. Het is maar een weet zodat je in toekomst niet verrast word met een doorgeroeste tank of luchtgereedschap dat niets meer doet en dat dus blijkt vastgeroest te zitten
  10. Tsja en nu de prijs ! Die zal mijn inziens lekker opgeschroefd worden want we hadden de Fabia en dan de Octi, maar daar komt nu de Rapid ff tussen zitten En om alle 3 de types een bestaansrecht te geven zal de octi uiteraard wat duurder worden en meer gaan leunen tegen de Superb
  11. Kom met de Yeti bijna nooit traktoren tegen dus nu heb ik blijkbaar een probleem ?
  12. ach als jij alleen de aansluiting uit muur hebt in dikwandig staal dan moet je een flinke M zijn om daar met je handjes aan te komen. En doet je het toch dan is de kans groot dat bij losdraaien aanslutkop deze opeens losschiet en M met een koppeling in zijn navel op de grond ligt ! Dus waar is het probleem ?
  13. je kunt er ook een T stuk tussen zetten en dan 1 kant naar andere site van muur brengen en dan heppie de andere koppeling over voor werkzaamheden binnen met een verlengslang ofzo
  14. naakt
  15. Dochter van mevr Ping ziet er toch heel anders gekleed uit hoor !
  16. wel die 50L heb je wel nodig met zo''n slagmoersleutel hoor
  17. Wel dat is simpel ! Vroeg of laat moet je toch weer tanken
  18. tsja maar om nou een slimme tv te kopen als ik al twee domme tv''s heb staan ............. En tsja leek mij mbt de dreft een mooie aanbieding, maar mot duidelijk nog even in die materie me weg vinden maar goed kan de eerste tijd voort met die dreffies
  19. ja dat vraag ik me wel eens vaker af de laatste tijd ! Dan denk ik wat haalt die menno allemaal in zijn hoofd.
  20. nee menno dan had het de afvoerleiding geweest, maar die spoel je niet !
  21. Zo eindelijk is het dan zover. Heb vanmorgen eerst een bezoek aan de dealer gebracht voor een update die uitgevoerd moet worden en daarna even langs de zaak gereden om de waterzuiger en diamantboormachine met benodigdheden terug te brengen ( ruimte in de schuur) En vanmiddag na dan eindelijk de fut in me gekregen om de kruipruimte weer te trotseren voor het laatste stukje loodgieterswerk. En gelukkig viel het allemaal 100% mee en na een uurtje zat het koperwerk er allemaal tussen en waren de gaten van de doorvoeren ook dichtgepurd. Troep is en blijft het en die bende valt altijd naar beneden , en tsja ik had massel ........... me haren zijn ook geisoleerd nu op 2 plekjes. Na alles goed aangedraaid te hebben de hoofdkraan weer geopend en alle lucht uit de leidingen laten lopen. En leuk altijd wel dat gesputter, en verbaasde me over de kleur van het water toen ik het nieuwe stuk leiding even doorspoelde , volledig rood de eerste 2 emmers ! Had haast het idee dat ik stalen pijp met een koperkleurige verf had aangeschaft. Na doorspoelen de vaatwasser aangesloten en hem een keer laten draaien zonder spullen erin. Hierna het pak met vaatwaszout in de vaatwassergedonderd en had idee dat gehele pak er wel in zou passen, maar niet dus. en nu ben ik overal vaat aan het vergaren ( schoon of niet ) om zijn eerste echte wasbeurt te laten doen. Of ik er blij mee ben ? geloof het wel ! Zal de toekomst gaan uitwijzen
  22. Tsja Menno je staat op straat !
  23. Heeeeeeeee Menno lees je dat !!!!!!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe