Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Het wordt niet wat je in eerste instantie denkt !
  2. nee joh veels teveel herrie !
  3. Hobbel hier dmv een een visuele manual je oplossing Vooral het deel na de 2 minuut 45 sec is zeer doeltreffend Succes !
  4. Hier nu het nummer No music ! Zo heerlijk rustig joh ..
  5. met zijn tweeen ?? Zit Frank nu alweer bij je ?
  6. EdK

    Cruise Control

    Dat zeg ik, de mennowet ! Wat niet in mijn wagen zit hoeft ook niet in de andere wagens te zitten !
  7. EdK

    Cruise Control

    heet zeker de Mennowet ?
  8. ja en die spaceshuttje zit wel in je Henkie Dus ff goed blijven kijken, je moet wel interesse in Henkie blijven houden hoor !
  9. EdK

    VAG 1.2 TSI presentatie

  10. Schitterend stukje vakwerk , het zelf maken van een V12
  11. Hier bij mij ook hoor, niet alleen bij jou ! ( schrale troost ? )
  12. En zo zie je al Hobbel waar de eerste fout door een taalpurist word gemaakt !
  13. Triple A welkom hier En als je van die kleine simpele onderhoudjes nou ook nog een manual met foto''s erbij maakt is het helemaal top ! Dan kunnen mensen waar het nu niet voor is weggelegd het misschien ook zelf
  14. Nee Marco dan moet je Admin wezen, dan kun je dat pas aanpassen.
  15. Tsja tis lullig misschien om te lezen maar als ik alles zo door lees kun je door je rijstijl aan te passen al heel wat besparen. Ben bang dat daar een groot deel van je verbruik verspilt word
  16. kun jij toch liegen, ging het haast geloven.
  17. zonder geluid is het al genoeg
  18. he verklap nou niet dat het is voorbereid !
  19. Menno je weet er alles vanaf he ? van G krachten
  20. Ik zie Ola staan en het zonnige zuiden Neem aan dat dit verbruik wordt gerealiseerd in de bergen en niet op het vlakke hollandse wegennet ?
  21. heb je dan wel al de RTFM gelezen ? Hoeven we dat namelijk niet te roepen als dat zo is En uiteraard welkom hier op het snelst groeiende forum
  22. Dat zie je verkeerd menno ! Frank en ik hebben nu een luie stoel erbij gekregen en kunnen nu nog meer achterover gaan zitten ! Bij deze feliciteer ik Danny (Snelle), Edwin (Cyrus), Marco (MarcoO2) en last but not least Pim (Witte Yeti) met hun nieuwe rol als SFE Moderator.
  23. En erik heb t nog steeds niet in de bus gehad ? Staan zeker op de blacklist ??
  24. Zo jong en al zo wijs, word wel wat met hem
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe