Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Ochtend gymnastiek

    http://www.youtube.com/watch?v=DDBnKieYixQ
  2. EdK

    Wassen

    Die van mij ook niet van binnen, telkenmale wel van buiten
  3. He snelle dit zijn ollandse prijzen uiteraard hoor. En bij u is het meestal toch iets goedkoper dan hier in olland ?
  4. Een foto in deze haalt volgens mij een boel spraakverwarring weg Dus ff goede foto maken misschien en in wordpad even een paar pijlen neerzetten in de foto en weer wegschrijven als jpg en posten hier Weten we allen waar je het excact over hebt en moet het met ETKA erbij zeker goed komen
  5. enne vergeet niet op te schrijven ( printscreen) wat de oude gegevens zijn voor je veranderd fout is fout en moeilijk te herstellen als je niet meer 100% zeker weet wat je hebt veranderd. Dus we kunnen het niet genoeg herhalen. Sommige mensen willen nog wel eens vrij makelijk er over denken tot ze erachter komen dat ze uiteindelijk niet weten wat ze doen Maar er kan inderdaad veel, ondanks dat sommige dingen het ook niet doen ondanks dat je denkt dat de instelling is veranderd
  6. 2x 5 is nog steeds 10 minuten hoor Ben blij dat ik rekenen van een ander heb geleerd vroeger anders had ik me rijk gerekend en het niet gehad.
  7. nee joh ETKA lag ervoor
  8. jammer heb maar 10 minuten
  9. Is dat nou de eerste elektrische Skoda ? Of is dat geen verlengsnoer om hem op te laden ? Affijn welkom
  10. wat moet ik met een linnk van een skodapetje als LEDverlichting ? Maar de superskoda LEDS voor DLR zijn voor de Yeti even nog uit leveringspakket gehaald weet ook nog niet hoe het er uit ziet een van onze leden hier is er mee bezig voor de Yeti ( meen ik ) en laat foto''s zien op moment dat hij ze binnen heeft
  11. gelukkig heb ik me schoenen al uit, anders ging ik er naast lopen
  12. EdK

    Lekkere muziek?

    tsja met ouder worden word het gehoor ook minder waardoor je alle klanken die je dan hoort mooi vind klinken. vond laatst ineens de zangeres zonder naam mooi klinken, tot ik me oren had gereinigd ! Morgen gaat de LP met grofvuil mee
  13. Heb vandaag de software versie 11.11.4 nederlands kunnen downloaden En kwam het volgende PDF bestand daar tegen ! Heb het niet kunnen uitproberen en zal ook niet doen daar ik geen trekhaak heb en zal nemen ! Uiteraard geld zoals voor alle instellingen aanpassen dat het op eigen risico wordt uitgevoerd en schijf goed op wat je instellingen zijn voor je veranderd TrekhaakActivatie.pdf
  14. Zo dat staat vast voor het nageslacht !! Enne bestel er vast een voor ze zo met een ander model komen die er niet meer uitziet.
  15. Adop allereerst even van je Scoda een Skoda gemaakt in je persoonlijke instellingen ! Dan weet ik dat je een Octi rijdt en geen Yeti maar ik heb als dagrijverlichting de lampen gekocht http://www.led4ucar.nl/p13w-18-smd-3-chips-per-smd-led-360-graden En ook worden deze als Canbus verkocht en ook hier blijkt dat sommige personen deze Leds kunnen gebruiken zonder weerstand en zonder melding te krijgen Maar ook ik had gewoon een melding en heb uiteindelijk de weerstanden erbij geplaatst Nu geen melding meer , alleen als ik kontakt aanzet en te lang wacht dan krijg ik nog wel een melding, maar ben gelukkig een snelle starter en als ik de melding eens per kwartaal zie dan is het veel. Maw je kunt met Xeonlamp lang mailen maar ben bang dat je niet het antwoord krijgt dat je wil. Zou ze voorstellen om ze of terug te sturen en geld retour vragen en met toko van bovenstaande link eens te mailen of hypercolor.de eens te kijken ( Cyrus heeft Octi en goede ervaring hiermee, of uiteindelijk de weerstanden gewoon er tussen te plaatsen
  16. nee twee en half uur terug
  17. dat rauw ratelen heb ik ook wel eens en heb indruk dat het vooral is als de temps weer s''nachts naar de 10 graden gaan. Dan zou de olie iets dikker kunnen wezen en dat daarom de spanner niet meteen op druk komt
  18. nee wat betreft de knipperlichten moet je in je maxidot terug gaan naar fabrieks instellingen en dan doen ze wel de aantal keer die je hebt ingesteld Ik heb hetzelfde gehad als wat jij nu hebt en heb het op die manier opgelost Het moet zelfs hier ergens beschreven staan in VCDS een door mij geopend topic Het klinkt heel tegenstrijdig maar is dus wel zo Controleer wel van te voren of je VCDS instelling nog wel op de door jouw ingestelde waarde staat !
  19. Indien je boete''s binnenkrijgt vanwege te hoge snelheden dan kunt u die inleveren bij Hobbel Hij zegt dat hij ze niet betaald maar vanwege het belang kan hij deze afschrijven als onderzoekskosten ! Dus planken met die tuning
  20. EdK

    Diesel-Lekkage

    wel in iedergeval brandstof minder
  21. Dus het is niet de rammel die jij nu bedoeld kees ?
  22. EdK

    ElsaWin 4.00 2012

    Enne vlgens mij heb jij weer documenten van school die wij hier misschien erg leuk zouden vinden ! Dus maak eens een lijstje en PB die eens naar PC Fre@k of mij toe. Kunnen we een grove selectie maken wat misschien interresant is om hier te plaatsen. Voort wat hoort wat was meen ik het gezegde Als ik het weer omgekeerd gezegd hebt dan hoor ik het wel van de taalpuristen hier
  23. EdK

    Lekkere muziek?

    tsja ben meer van Genesis ( oude spul ) Fish , Marilion En heb dat ook op de HD staan in de wagen. En stond laatst wat luider aan dan normaal, en buurjongen van overkant kwam ook aan en dat is een oude housher Maar hoorde mijn muziek nog aanstaan en vroeg me van wat is da vor muziek, klinkt niet verkeerd Dus ik dat is Genesis, affijn wilde er eerst niet aan tot ik vertelde dat ze al in de tijd van de beatles en Stones optraden Maar goed hij heeft nu ook wat MP3 van het oude Genesis op cd in de wagen. Dus zo leren de ouderen uiteindelijk toch de broekkies wat echte muziek is !!
  24. was er ok niet ergens iets met een ratelend schermpje wat men vastzette met een tyrap ? Dan was dat geluid ook weg. Staat buiten ketiing 24W huppeldepup etc
  25. EdK

    Lekkere muziek?

    tsja moet je met die naam blij zijn heden ten dagen bij de jeugd ? Okee voor de ouderen onder ons zegt Dylan wel iets, een begrip. Was dan wel niet mijn smaak maar goed. Vraag een willekeurige jeugdige op straat wie Dylan is en ze staan je een partij stom aan te kijken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe