Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Nee DJ--NeO--, Ik heb een kabel uit mijn unit met een USB aansluiting die ik kan gebruiken om een USB stick aan te hangen met muziek. Dan een kabel uit de unit met een USB stekker die specifiek is voor de Ipod ( ook zo gestickerd vanaf fabriek ) Dan een mini usb aansluiting aan de achterzijde van de unit waarmee ik in de garmin software kan komen zodra ik de laptop er op aansluit en de garmin software opstart ( zelfde zie je dan als dat je een Nuvi aansluit ) En dan mbt tot de TMC, deze zit gewoon netjes in de unit ingebouwd dus niets extern met kabeltjes of modules
  2. Ik verbaas me de laatste tijd over mijn verbruik Op het woonwerkverkeer waar ik voorheen met geluk aan de 1 op 13 kwam haal ik sinds de laatste tijd een 1 op 14 en soms 1 op 15 En in spirit motor ben ik dan ook weer met 0,1 L /km gestegen En op de BC van 1 op 13,2 naar een 1 op 13,8
  3. Affijn vanavond mag de burgemeester van Haren zijn afschuifverhaaltje doen bij P&W Mij benieuwen of hij toegeeft dat hij ook fouten heeft gemaakt of dat hij ook de doorschuiflade gaat toepassen
  4. Wel heb ook een paar maal met kenwood contact gehad per mail , en heb altijd een snel en correct antwoord van ze gehad.
  5. Tsja dan is het inderdaad een verhaaltje fabrikant versus winkelier
  6. denk een kwestie van meten van de plek waarop hij gemonteerd moet worden !? en dan bedoel ik beide meten
  7. Tsja en zal je ook wel gedaan hebben dan, maar heb je scherm eraf gehad en er weer opgezet ? van de week me scherm er even vanaf gehad vanwege parkeren A'dam en na herplaatsen wel radio maar zwart scherm twee keer moeten herplaatsen waarbij ik voor tweede keer plaatsen even met een doekje de contacten heb schoongeveegd waarna probs verholpen waren en weer beeld ook had !
  8. ehhh had je er toevallig een USB of SD kaart aanhangen met net nieuwe muziek er op ? Dit komt me erg bekend voor en was bij mij kwestie van USB loskoppelen op dat moment en het opstartverhaal was verdwenen had bij mij te maken met de map structuur van de mp3 en de byte grote van de mp3 heb het hier ergens verteld in topic
  9. Dat is snel en mooi voor jou !
  10. ach Kees denk dat als je dat gevoel wil krijgen hoe het toen was dat je een ticket naar Zuid Korea moet boeken en dan even een touristiche tour moet boeken naar de grens met Noord Korea. Andersom schijnt trouwens tegenwoordig ook mogelijk te zijn !?
  11. Tsja zoverwil ik nou ok weer niet gaan Sodela ! Want dan bestaat de kans dat ze naast hun schoenen gaan lopen en dat hierdoor er gaten in hun sokken komen met als gevolg dat ze ruzie met hun vrouw krijgen.
  12. Alleen speciaaltjes hoor ! Bijvoorbeeld de bugatti. Snik
  13. wel erik een koffiekopje lukt me nog wel, maar een theekopje in jou voorbeeld echt niet
  14. jahhhhhhhhh, daarna komen er weer foto''s van Marco met mooie achterkanten ( autobillen )
  15. Haantjes gedrag heet het wat Kees bedoeld volgens mij en is inderdaad een normaal menselijk gedrag. Maar moet je nu zo''n 16 jarig deerntje hier de schuld van geven ? ze heeft een vinkje gemist ! Wij rijden ook wel eens door rood of maken een andere overtreding. En dit kun je nog niet eens onder de overtredingen benoemen. Mijn inziens zit de fout bij de gemeente Haren zoals die met het gegeven zijn omgesprongen Dan heeft de Media er ook een hele grote vinger in die pan met pap en mag ook wel eens naar zichzelf kijken. De politie kun je die aansprakelijk stellen ? misschien dat ze tijdens de ME charges verkeerde beslissingen hebben gemaakt ? In Frankrijk blijkt dit fenomeen ook voor te komen en wordt een dorp of stad op dat moment drooggelegd op alcohol Wordt er een feesttent neergezet buiten bebouwde kom en gratis entree En wordt er op meegenomen drank gewoon hard opgetreden. Ja in nederland was het dan misschien een nieuw fenomeen maar europees gezien is dat het blijkbaar niet. En ja de raddraaiers................... bikkelhard aanpakken en ze voor de kosten laten opdraaien zodra ze volwassen zijn Dus niet bij de ouders verhalen
  16. Eigenlijk een antwoord wat je bij verzending van je mail al min of meer had verwacht
  17. Blijkt dat er van weekend een vergelijkbaar iets in Alkmaar is geweest En dit is door de politie van Alkmaar netjes de kop ingedrukt Bron: Noord Hollands Dagblad
  18. EdK

    ElsaWin 4.00 2012

    Wel daar wij ze niet op onze server hebben staan maar ook alleen maar doorlinken ben ik bang dat je ze via deze weg niet meer kan bereiken Maar misschien dat degene die hier meer van weet ( oorsprong ) je binnenkort hier verder mee kan helpen. Dus zou zo zeggen even geduld hier mee
  19. papiersnipperaar die ook CD''s aankan ? Pakt zo twee floppy"s van jou
  20. Tsja Sodela ik heb Kees altijd vanaf begin hoog ingeschat Zeg altijd dat stille wateren diepe gronden hebben !
  21. Skodafrank ik heb je vraag met antwoorden in een nieuw aangemaakt topic gezet oude waar het stond was En dit gaat over VCDS en niet over tuning dus vandaar de uitsplitsing. mvg de Mods
  22. ook jij vergist je wel eens
  23. Aagje Vanwalleghem een vlaamse meid met een mooi en sterk karakter
  24. EdK

    Lekkere muziek?

    Wie is Marco Bo........ dan ?
  25. Wel dat moet ik dus even gaan meten straks of morgen Want als ik zo kijk dan zegt me gevoel dat bij de Yeti het achterlogo stukken groter is dan voor. Maar kan natuurlijk optisch bedrog zijn hoor !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe