Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. zou het niet weten Pim, ligt geheel aan de financiën op het moment van inruilen van de Yeti en of hij dan nog wordt gebouwd op deze wijze of dat hij uit het assortiment is.
  2. EdK

    Zonnepanelen

    had je het dan in een plastic zakje willen opvangen Frank ?
  3. EdK

    Zonnepanelen

    wel denk dat je een andere levenswijze ( denkwijze ) erop na moet gaan houden als je dit soort panelen op het dak hebt liggen. Heb je een dag met vol vermogen aan opbrengst dan kun je denk ik beter op dat moment de was het best doen omdat de wasmachine op dat moment het meest van de zonopgewekte energie zal verbruiken. Maar op mindere dagen denk ik dat het het beste is om op nachtstroom te gaan draaien en de in dagstroom opgewekte energie lekker het net in te pompen voor een dagtarief. Of zie ik wat over het hoofd met deze redenatie ?
  4. wel één ding is zeker het is misschien veel geld maar duur voor wat je krijgt vind ik het niet gezien de kwaliteit. En als de dame in het filmpje nu ook nog een vakantie meegaat om me rug te wassen tijdens het douchen ............ wel dan doe ik haar rug ook wel hoor. Maar voor de prijs kun je het zelf niet maken als je materiaal en uren doorberekend
  5. ja zit ook op die leeftijd maar het haar is ook geverfd in zilvergrijs dat zoewart ging me zooooo de keel uithangen
  6. ja en na 20 jaar heet je dan sinterklaas
  7. Maakt niet uit CH ls t resultaat maar glad is.
  8. EdK

    Verjaardagen

    ach je moet maar zo denken , er zijn er die altijd nog ouder zijn dan jezelf meneer snelle.......
  9. EdK

    Verjaardagen

    Snelle van harte gefeliciteerd met uw vijftigste verjaardag En dat er nog vele mogen volgen in volle gezondheid !
  10. EdK

    etka

    Welnee Witte Yeti, als je in dfd woont dan heb je een df van het type df en hierdoor begin je te stotteren en kun je de uitvoering en het motor type niet meer op papier / internet krijgen. En tsja dan heb je etka nodig om dat weer goed zien te krijgen he............ toch erg simpel , toch............
  11. Als je maar serieus blijft hoor, dit is een zeer ernstig onderwerp.........
  12. euhhhh sorry snelle, dacht dat het al door het VW concern was overgenomen.... enne frank, ik hoef daar niet te kijken, weet zowel dat de renault megane de beste wagen voor je zou wezen maar dat het uiteindelijk de O3 gaat worden. Heb dit al een eerder meegemaakt toen iemand uiteindelijk is overgestapt van een O1 naar een O2 met olifantenleren stoelen en banken eens Skoda altijd Skoda ook onze beentjesverzamelaar gaat de volgende keer weer naar Skoda toe alleen hier aan toegeven,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ja is moeilijk ik weet het............
  13. Ford transit met gordijntjes dan ? kun je als camper gebruiken, en wmm kunnen meteen mee en met beetje massel hoef je geen belasting te betalen omdat hij in de oldtimerklasse valt !?
  14. Ach als Mazda nu ook al meedoet dan roep ik Hyundai I 40 blue gunstige in bijtelling naar wat ik heb vernomen en een giga ruimte bak
  15. wel frank heb je ook al gekeken ?
  16. welnee Marco, het is een stapje terug doen in een luxe probleem. En dat schakelen, ach doet niet anders ( zakelijk / prive ) en je merkt niet eens dat je er mee bezig bent,
  17. ach frank die luxe van een DSG ga je de eerste maand missen, daarna is het of het niet anders is geweest. Dus kwestie van stapje terug waar je gauw overheen bent Je zit toch hoofdzakelijk op snelwegen en dan is t snel doorschakelen naar die 6e en daar kom je dan niet meer uit tot je in file komt of van snelweg af moet
  18. EdK

    Hallo!

    welkom hier enne het is een goedaardig virusje wat je hebt opgelopen.
  19. neuhh skoda octavia 3 die WMM gaat aanschaffen ondanks geen dsg en de meest ongunstige prijs
  20. platslaan postzegel erop en opsturen, mededeling erop " postbode niet op eten " http://www.koopmans.com/producten/koopmans-producten/oliebollen-bakken/oliebollen/
  21. EdK

    ElsaWin 4.00 2012

    bericht 48 lezen !!??
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe