Korte update.
Na mijn laatste onderhoud van Pouw Kampen vooralsnog besloten er nooit meer terug te komen tenzij ik echt niet anders kan door uitval of zo.
Samengevat (soort van..):
Er zit een service medewerker die echt zo klantvriendelijk als een botte bijl is. Alles is een discussie, of iets wel of niet zo hoort > "wie zegt jou dat dat niet zo bedoeld is", waardoor het kan komen > "dat zie je verkeerd, je moet niet voor ons denken", software doen ze niks mee, en zo verder.
Eenmaal op de dag zelf was niet alles af, geen idee wat wel/niet, maar hij moest 6-8 weken later terug voor de accucel (waar 1,5 dag voor staat).
Halverwege dag 2 (eigenlijk dag 3 dus al) wordt ik gebeld dat het niet af komt, de auto kan dus niet opgehaald worden.
Krijg ik er mooi nog de vinger bij dat het mijn eigen schuld is want ik was te laat (08:31). Nou log ik alles, dus zag dat ze pas om 12:15 de auto van slot haalden... Hmm, blijkt toch iets anders te zijn achteraf.
Heb dit allemaal ook besproken met de Service Manager, wat een goed gesprek was.
Maar je begrijpt, ik ga er mooi met een boog omheen. Al is maar de vraag of er nog wel klantvriendelijke dealers bestaan, misschien leg ik de lat gewoon te hoog?