Ga naar inhoud

Inloggen gaat tegenwoordig op basis van je e-mailadres. Let dus even extra goed op wat je invult 🙂 

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 03/29/15 in alle zones

  1. Ja, blijvend letsel zal het niet opleveren, maar prettig is anders . Eens in de twee weken een flink achtergrondartikel uit de NRC, dat zou mooi zijn. En dan is mijn voor nieuws beschikbare quality time ook wel weer op. Er is toch de hele tijd een knuffelbeest dat te eten moet, of een kledingstukje aan moet etc. En ergens is dat misschien ook wel belangrijker. ach jongen, neem het toch allemaal niet zo serieus
    2 punten
  2. Dank je. Ik had net bij de afhaal-Chinees 3 minuten een Telegraaf in m'n handen; ik heb nu besloten om mijn vastenperiode t.a.v. massamedia met minstens 1 week te verlengen.
    1 punt
  3. Ja daar heb ik wel gedachten over. Op de eerste plaats is het achteraf vaak makkelijk praten. Het gaat er om hoe je ongevallen kunt voorkomen. Je hoort nu vaak over beter en/of vaker psychologisch testen. Men overschat dan schromelijk wat de psychologie vermag op het gebied van persoonlijkheids onderzoek. Dat is echt niet meer dan het vooraf uitzeven van de aperte neuroten e.d. Mensen als deze piloot zijn prima in staat eea verborgen te houden, ook in een testsituatie waar immers wordt gevraagd en jij moet antwoorden. Belangrijk is wel dat collega's elkaar in de gaten houden en alert zijn op veranderingen in iemands gedrag. Verder is het natuurlijk zo dat hoe verschrikkelijk ook, de kans op zoiets ontzettend klein is. Het nemen van vergaande structurele maatregelen ogv zo'n ongeval is als het verplicht stellen van een helm voor voetgangers wegens de kans getroffen te worden door een uit een vliegtuig vallend voorwerp
    1 punt
  4. Daar is dat tweede rempedaal voor, WMM Ik heb wel bij een rijvaardigheidstest meegemaakt dat een oudere dame zonder snelwegervaring het presteerde het om op de uitvoegstrook de tweede versnelling te kiezen bij een snelheid van 90 km per uur. Haar logica was dat je bochten meestal in de 2e versnelling neemt, en even verderop kwam inderdaad de bocht van een klaverblad aan. Zo'n test doe je in de auto van degene die getest wordt. Op zo'n moment wil je heel graag een tweede koppelingspedaal. Gelukkig liet ze de koppeling niet opkomen.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe