http://www.skodaforum.eu/files/file/141-/ Zo, verse informatie. Om te beginnen de regelapparaten van de Fabia II (waaronder de J519 module). Beiden mistlampen hebben een wit/gele kabel (even dik), deze gaan samen richting de BCM waar ze op een gegeven moment in een kabellas worden vasgezet (B522). Vanaf die las loopt er een draad naar de zekering (SB38) welke door de lichtschakelaar (E1, steker T17a) gaat (nog steeds wit/geel) en vervolgens in contact wordt gebracht met de BCM T73A/7 (Ingang van lichtschakelaar -E1- (Mistlamp)) en het instrumentenpaneel. Let wel, dat is zoals het origineel is van a tot z. Het geen door Jeffrey omschreven zegt: Beiden mistlampen hebben een wit/gele kabel, deze gaan afzonderlijk naar pen T73b/9 en 10. Het lijkt er dus op dat de BCM het signaal van de lichtschakelaar oppakt en doorgeeft via pen 9 en 10 i.p.v. via de simpele route van de kabellas. Dit is te onderbouwen met de informatie van de Polo 6R1 waar je duidelijk ziet dat de lichtschakelaar (E1) gewoon schakelt op pin T73a/7 zoals bij de Fabia. Het lijkt er dus op dat het een vrij onschuldige handeling is. Al zou je denken dat je dan wel de 2 wit/gele draden van de mistlampen geheel moet onderbreken om geen dubbel stroomvoorziening te generen. Ook zouden ze dan beiden via hun eigen zekering gezekerd moeten zijn. Tenminste dat lijkt mij. In het zekeringoverzicht van de Polo zou dat de 15Ampere S54 (lampje voor linker -L22- en rechter -L23- mistlicht) zijn op contact 55 hoewel die niet in het schema voorkomt.