Ga naar inhoud

Skoody Boo stelt zich voor ( Voorstelrondje )


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag heren (en dames? ergens? nee toch?),

Skoody Boo woont nu in het buitenland, vult zijn tijd met studeren, en zal in januari weer zijn gewone leventje oppakken in Nederland met baantje, huisje, boompje (wat doet dat beestje toch altijd in dat rijtje?). Ik ben tamelijk flauw van een jaar buitenland, en merk ook hoe ontzettend Hollands ik ben en hoe weinig zin ik heb om me daar in aan te passen. In dit snertland is mijn auto ook stuk gegaan, vandaar dat ik een fabia tsi 77kw heb besteld. Leef ontzettend toe naar de aflevering.

Nou ben ik ook uitgeschreven uit het GBA, dat moet als je langer dan 8 maanden weg bent, en het scheelt ziektenkostenpremie. Nou vraag ik me alleen af of dat geen problemen kan opleveren met de tenaamstelling. Je moet alleen een een rijbewijs overleggen, en dat gaat lukken, maar dan gaat die garage met een computer een mutatie doen in de database van de RDW, waarbij ik me afvraag of die database dan niet even contact legt met de database van het GBA, en vervolgens "wuk" zegt omdat dan blijkt dat "ik niet besta".

Iemand hier een idee bij?

Dank,

Skoody

Link naar reactie
Delen op andere sites

... maar dan gaat die garage met een computer een mutatie doen in de database van de RDW, waarbij ik me afvraag of die database dan niet even contact legt met de database van het GBA, en vervolgens "wuk" zegt omdat dan blijkt dat "ik niet besta"...

Skoody

Toen je bent uitgeschreven uit de GBA is dit automatisch ook doorgegeven aan de RDW. Volgens de RDW woon je dus in het buitenland totdat je weer ingeschreven bent in een Nederlandse gemeente.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe