Ga naar inhoud

Verzoek


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Mochten jullie iets inspirerends willen delen, een verzoek van mijn dochter:

Ik ben op zoek naar mensen die iets zouden willen schrijven over iets dat ze aan het hart gaat. Dat mag alles zijn, als je maar een stukje van je hart blootgeeft. Mijn idee is dat allemaal mensen een 'stukje van hun hart' geven en die verhalen gebundeld wil ik dan symbool laten staan voor orgaandonatie. Dus om daar aandacht voor te vragen: je kunt in leven niet letterlijk je hart geven, maar wel een stukje daarvan middels een verhaal/gedicht/kreet/iets anders.

Het hoeft dus ook niet mooi of enorm literair te zijn, het gaat meer om het idee dat mensen hun hart openstellen en iets van zichzelf blootgeven. En het hoeft niets zwaars te zijn, gewoon beschrijven hoe gelukkig het je maakt als je wakker wordt en je honden je gedag zeggen, is bijvoorbeeld ook prima. Als het maar uit je hart komt.

Het heet: Ik geef je mijn hart. En ik moet het zondag weer aan een andere - mij onbekende - creatieveling doorgeven die er dan weer iets anders mee gaat doen. Als het goed is, wordt het in januari in Gent gepresenteerd als onderdeel van een groot project. Je mag zelf weten of je naam erbij gezet wordt of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DWDD was ook de aanleiding, dacht ik. Ik vind het persoonlijk trouwens "ongezond" als nabestaanden de identiteit van de donor (willen) kennen. Denk dat je dat niet moet willen.

Hoor net dat het toevallig was, ook dat het donor week is. Ze is zelf op dat idee gekomen. Frank en ik hebben al een bijdrage geleverd. Het leek me een goed idee om de bijdragen alleen te laten zien aan degenen die er ook een hebben geleverd. Tenzij je dat niet wil natuurlijk, dus dit dan gaarne even aangeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het leek me een goed idee om de bijdragen alleen te laten zien aan degenen die er ook een hebben geleverd. Tenzij je dat niet wil natuurlijk, dus dit dan gaarne even aangeven.

Dat denk ik ook, want onze zijn totaal verschillend en je zou zo maar kunnen blijven hangen in een van de twee als je die vooraf gelezen zou hebben.

Nu ben je nog helemaal blank! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe