Ga naar inhoud

Octavia 3 concept


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Echte schoonheid zit van binnen. Kwaliteit zit 'm in de kunst van het weglaten...

Vele 'design' modellen van diverse automerken zien er altijd heel veelbelovend uit. En wat blijft er dan uiteindelijk van over? Een slap aftreksel! :( Vind ik altijd zo jammer dat een clean en strak ontwerp dan in werkelijkheid weer vervuild wordt met chromen randjes, tierelantijntjes, versieringkjes en andere frutsels. Weglaten, strak en simpel houden!

Maar dat schijnt men maar niet te durven, jammer hoor. <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Frank: Wordt het clublied van het Giullia-forum dan het volgende?!?

Julia

Refrein:

En Julia, Julia, Julia-ja

Julia, Julia, Julia-ja

Julia, Julia, Julia-ja

Julia was zo mooi

En Julia is zo mooi

Zo mooi als een sirene

Al heeft ze vuurrood haar

En een paar kromme tenen

voor het hele liedje: Julia (van Rijk de Gooijer???)

aangepast door HeMi24
Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik maar denken dat het over de giulietta gaat

mijn zoon (met een 147) droomt er van.

bij de proefrit hebben we er samen van genoten (voorin, allebei meer dan 1.90 m)

De proto MB a (A) serie gooit trouwens ook hoge ogen (bij mij)een sirocco killer!

spelvouten bij voorbaat uitgesloten :borg:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik net sinds gister die AR uit mijn hoofd gezet? Beginnen jullie er weer over! Bedankt.

Voorlopig is het nog niet zover en ik weet nu al dat de O3 veel luxer zal zijn met DSG dan een AR Guilia zonder toeters en bellen!

Maar elke AR is mooi, ik zou zo een 159 SW willen rijden. Alleen, die is minder praktisch dan de O2 die ik nu heb. Maar wel veeeeeeeeeeeeeel mooier!

Deze onthoud ik maar even.....

@ Frank: Wordt het clublied van het Giullia-forum dan het volgende?!?

Julia

Refrein:

En Julia, Julia, Julia-ja

Julia, Julia, Julia-ja

Julia, Julia, Julia-ja

Julia was zo mooi

En Julia is zo mooi

Zo mooi als een sirene

Al heeft ze vuurrood haar

En een paar kromme tenen

voor het hele liedje: Julia (van Rijk de Gooijer???)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe