Ga naar inhoud

Druk hier?


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Tja, als het Higgy niet is dan iemand anders? En Exciter is ontevreden laatste tijd....?

Als hij hulp nodig heeft dan zijn er genoeg leden die hulp hebben aangeboden alleen vergat Exciter zelf om de hulp te gebruiken van de kennis die 2 leden zeggen te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee, ik neem aan dat Higgy zich ook hier nog even zal voorstellen. Op zijn nickname na kennen we elkaar namelijk nog niet.

Exciter heeft aangegeven dat hij minder blij is met negatieve niet-beargumenteerde opmerkingen over of op sf/nl. Ik heb hier gisteravond laat nog op geantwoord om dit te ontkrachten maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Heb hem onder andere ook gevraagd zichzelf hier aan te melden en eventuele op- of aanmerkingen kenbaar te maken. Graag ontvang ik ook een reactie op mijn PM's zodat we in ieder geval weten waar we het over hebben, en of die bevindingen juist zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Present!

Wa's da nou, WMM, twijfelen aan mij? ;)

Higgy, 47 jr, moderator op een aantal autofora, waarvan jullie er minimaal 1 kennen :lol:

Druk met 2 eigen bedrijven en momenteel helaas geen Skoda. Twee Octavia's gereden met errug veel plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vandaag een 30k beurt voor mijn O2 en Rijk Bouman had zijn zwarte S2 1.4 benzine hatchback te leen voor mij! Erg fijne motor in een mooie fijne wagen. Hij is echt gigantisch groot, deze Superb. De 1.4 rijdt heel goed. Ik heb 100 km gereden en merk dat hij nauurlijk wel iets stiller is als mijn O2 tdi en daarnaast nog comfortabeler door de lange wielbasis. En nog beter geisoleerd denk ik. Maar met mijn eigen O2 terug was ik toch meer tevreden vanwege de DSG hoor.

Nou ja, Higgy, voor je het weet is de Peug weg en heb je weer een Tsjech!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede avond :) Ik ben Iet, heb eerder op een ander forum mezelf al voorgesteld, we hebben een Fabia Combi Greenline in bestellng, onze eerste Skoda, om milieu- èn financiële redenen. (Anders was het een Honda Jazz Hybrid geworden). Kijk er erg naar uit, maar op het andere forum kreeg ik bij mijn eerste vraag al een RTFM (een vraag die ik zelf ook weer beantwoordde maar liet staan omdat er vast meer mensen met die vragen zijn), maar toen ik een suggestie deed (met een poll) om een aparte sectie te maken voor Greenlines vanwege (eigen-)aardigheden en evt. specifieke problemen, kreeg ik "wij adminstrators vinden van niet", en het topic op slot nog vóórdat er iemand heeft kunnen reageren. Bv op het HondaHybrid forum gaat het er héél anders aan toe, iedereen is lief voor elkaar daar, ook al weet je helemaal niets, ze gaan zelfs voor je zoeken of *jouw* hond in een auto past. Dankzij hen weet ik bv ook dat ik *geen* Insight moet kopen (met bijna volwassen, grote kinderen: Je gaat door het dak heen!)

Het is hierom dat ik heel schoorvoetend vraag:

Ik hoop hier wèl welkom te zijn? Bij voorbaat sorry als ik wellicht stomme vragen stel, ik ben geen automonteur of bedreven in het omgaan met dit soort fora, maar gewoon een eenvoudig huismoedertje dat zich erg verheugt op haar nieuwe, schone, gezinsauto :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Let,

je bent niet bepaald de eerste Greenliner hier. Ga hem zelf morgenvroeg (over 10 uurtjes) ophalen.

Een apart subforum voor GL's gaat er zo één twee drie niet komen denk ik, zeker omdat hier een andere structuur gebruikt wordt welke voorkomt dat je voor elk type auto en uitvoering een subforum nodig hebt.

Dus, stel je vraag gewoon in het juiste subforum, probeer een goede titel te verzinnen (zodat ook anderen weten waar het over zal gaan) en probeer je vraag zo uitgebreid mogelijk te stellen.

Zelf weet ik ook nog niet zoveel van mn GL dus zal niet alleen voor jou uitzoeken zijn.. :)

Het is de bedoeling hier ook plezier te hebben, sterker nog, dat is de gouden regel. Verder kan er eigenlijk niks fout gaan toch? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede avond :) Ik ben Iet, heb eerder op een ander forum mezelf al voorgesteld, we hebben een Fabia Combi Greenline in bestellng, onze eerste Skoda, om milieu- èn financiële redenen. (Anders was het een Honda Jazz Hybrid geworden). Kijk er erg naar uit, maar op het andere forum kreeg ik bij mijn eerste vraag al een RTFM (een vraag die ik zelf ook weer beantwoordde maar liet staan omdat er vast meer mensen met die vragen zijn), maar toen ik een suggestie deed (met een poll) om een aparte sectie te maken voor Greenlines vanwege (eigen-)aardigheden en evt. specifieke problemen, kreeg ik "wij adminstrators vinden van niet", en het topic op slot nog vóórdat er iemand heeft kunnen reageren. Bv op het HondaHybrid forum gaat het er héél anders aan toe, iedereen is lief voor elkaar daar, ook al weet je helemaal niets, ze gaan zelfs voor je zoeken of *jouw* hond in een auto past. Dankzij hen weet ik bv ook dat ik *geen* Insight moet kopen (met bijna volwassen, grote kinderen: Je gaat door het dak heen!)

Het is hierom dat ik heel schoorvoetend vraag:

Ik hoop hier wèl welkom te zijn? Bij voorbaat sorry als ik wellicht stomme vragen stel, ik ben geen automonteur of bedreven in het omgaan met dit soort fora, maar gewoon een eenvoudig huismoedertje dat zich erg verheugt op haar nieuwe, schone, gezinsauto :)

Let, hartelijk welkom hier, en hier kun je wel hulp verwachten denk ik...precies de reden waarom sommigen onder ons zich hier gevestigd hebben en met z'n allen weten we veel B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie middag iedereen.

Nu ff de tijd om mij voor te stellen .

Ik ben dus Chris en woon in belgie .

Heb een fabia 1 ambiente met enkel een radio en metaalkleur als optie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe