Ga naar inhoud

The Bone Collector stelt zich voor (Nieuwe Felicia rijder )


The bone collector
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag forumleden,

Ik ben nieuw hier op het forum, dus wou ik mij even voorstellen.

Mijn naam is Dave, en ik ben 25. Ik rijd in een Skoda Felicia 1.9 LX van begin 1998. Ik heb hem overgehouden van mijn ouders, als eerste auto, ondertussen al 7 jaar geleden. Hij heeft nu 246.000km gelopen.

Door de jaren heen zijn er al wat gebreken aan gekomen, kleinere: kapotte achterruit-verwarming, lampjes die niet meer werken, ventilator die het maar sporadisch doet, chronisch zwarte rook, slippende multiriem, maar ook enkele grotere: slijtage synchromesh en hij is helemaal aan het oproesten.

Toch ben ik helemaal weg van deze auto, en heb ik dagelijks spijt dat ik met de trein naar het werk moet :(. Vooral de oude vw dieselmotor vind ik fantastisch (hoewel velen het daarmee wel oneens zullen zijn).

Ik hoop dat ik af en toe iemand kan helpen of zelf kan geholpen worden.

Enkele foto's:

post-400-0-46075300-1314820116_thumb.jpg

post-400-0-60721800-1314820129_thumb.jpg

aangepast door The bone collector
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst welkom hier op forum en een pluim voor je aanmelding hier in wie ben ik !

En wat zou er verkeerd zijn aan een Felicia ? Het is en blijft een echte Skoda

Collega van me heeft er ook één in benzine uitvoering en rijdt er ook alweer 3 jaar in aller tevredenheid in.

Heeft af en toe ook wel eens wat problemen, maar ach als wij ouder worden krijgen we ook kleine en grote gebreken !

Wel we hopen dat we jou af en toe kunnen helpen en uiteraard hopen we dat dit andersom ook het geval zal zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe