Ga naar inhoud

Films


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Ben de laatste tijd allerlei films aan het downloaden die ik ooit, in de 70-ties heb gezien. Last van nostalgie, denk ik. Zo zag ik laatst The American Friend van Wim Wenders met Dennis Hopper en Les Valseuses van Bertrand Blier, met een zeer jonge Depardieu. Erg leuk om dat weer te zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eerste heb ik ook ooit gezien. Kan me er eigenlijk niets van herinneren, behalve dat er een stuk in de trein werd gereden. Of was dat een andere film? Die Franse film ken ik niet.

Ik heb de film Les Parapluies de Cherbourg opgenomen, nog niet gezien. Uit 1964 met Catherine Deneuve. Weet niet of ik hem goed ga vinden, want het schijnt een soort musical te zijn en dat is nou net een genre waar ik niet zo dol op ben. Hoewel musicals uit de oude doos nog wel eens leuk kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook niet op musicals. Het was idd in de trein, film is gebaseerd op een boek van Patricia Highsmith. Dennis H speelt Tom Ripley. Speelt zich ook voor een groot deel in Hamburg af (mooie beelden). Men maakt een lijstenmaker daar wijs dat hij nog maar kort te leven heeft en strikt hem dan om allerlei mensen om te brengen. Maffia komt eraan te pas, eigenlijk een verhaaltje van niks, maar ontzettend goed verfilmd

Die paraplu's komen ook op mijn lijstje. Laatst ook nog oude Polanski films teruggekeken. Repulsion (geweldig, met de zus van Deneuve, Zwaab liet laatst nog een stukje zien), Cul de sac en Rosemary's baby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe