Ga naar inhoud

VarioFlex

Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

de optie om de achterstoelen naar voren te klappen tegen de voorstoelen, lijkt mij eigenlijk alleen handig als je iets van een bepaalde lengte moet vervoeren. In onze dagelijkse praktijk, waarbij de honden de achterbak bezetten en wij het middengedeelte als bagageruimte gebruiken, kun je de stoelen zelfs beter overeind laten. Dan kun je nl de beenruimte veel beter benutten en ook nog een hoop op de stoelen kwijt. Dus voor ons komt het er op neer dat er meestentijds slechts 2 praktische opties zijn: stoelen erin of stoelen eruit (vnl tijdens vakantie).

Maar dit zal voor anderen ongetwijfeld weer anders liggen, variflex dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle auto's die wij (sinds ik kon praten) hebben gehad hebben dan VarioFlex.

En die hoogte is bedriegend. Links zie je een net, en bij de GL komen de zittingen los naar voren (zie album) waardoor uiteindelijk de laadvloer/rug van de banken vrijwel gelijk zijn. Volgens mij is de laadvloer zelfs lager maar ik moet nog eens nieuwe foto's maken met een echte camera, deze zijn niet zo helder...

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de stoelen nog nooit opgeklapt tot tegen de voorstoelen gehad. Ja, de eerste dag om het te proberen. Wel soms een paar of alle rugleuningen neergeklapt als er iets groots vervoerd moest worden. Gisteren nog, toen we een op Marktplaats gekochte rollator ophaalden en naar schoonmoeder brachten. Bovendien heb ik dan een vlakke vloer omdat de neergeklapte rugleuningen dezelfde hoogte hebben als m'n achterbakvloer.

Op vakantie niets ingeklapt of opgeklapt. Dan zijn vloer en zitting idd veel handiger voor wat spullen, zoals 2 paar wandelschoenen en een paar tassies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat een ontzettende hoop in hoor dat middenstuk. Zeker met de stoelen eruit. Moest bij ons wel en zeker de laatste kampeervakantie. Ik hield m'n hart vast toen ik dat allemaal in de gang zag staan de avond tevoren, maar het ging er mooi allemaal in. En pas aan het eind van de vakantie ben je achter de handigste manier om het te stapelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe