Jump to content

Walnutblasting


VAG-man
 Share

Recommended Posts

Zo dat is een verschil die klepstelen en kleppen voor en na !!
Dat die kleppen nog heen en weer konden bewegen..?
Maar die plaatjes voor en na (laatste 2 foto's) waar zijn die van ?? Kan het niet thuis brengen ...

Link to comment
Share on other sites

Er zijn tegenwoordig veel bedrijven die dit uitvoeren, het lastige is om uit te vinden welke bedrijven het serieus aanpakken voor een redelijke prijs.

Link to comment
Share on other sites

7 uren geleden, EdK zei:

Maar die plaatjes voor en na (laatste 2 foto's) waar zijn die van ?? Kan het niet thuis brengen ...

Eerlijk gezegd weet ik dat ook niet.🙃

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Wel goed te lezen dat het bevalt en dat je duidelijk niet gevoel krijgt dat het weggegooid geld is geweest.
En hou het zeker in achterhoofd dat als de Fab in toekomst raar doet dat dit dan ook een optie kan wezen voor mij....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Als je niet alleen stadsritjes doet, moet je volgens mij toch wel 100k km kunnen rijden zonder problemen die je met wallnutblasting kunt verhelpen. Misschien dat ik het over een jaartje ook laat doen (mijn Fabia zal dan ergens rond de 125k km hebben gereden).

Link to comment
Share on other sites

Tsja momenteel staat de Fab meer stil dan dat hij rijd
Door de renovatie van viaduct bij Purmerend rij ik de laatste tijd hoofdzakelijk op de motor me W / W ritten... vanaf begin April.
Deze week voor eerst weer de Fab gebruikt omdat de gehele straat hier open ligt vanwege dat men stadsverarming leidingen aan leggen zijn.
En met de motor teveel werk in de ochtend geeft om weg te komen...
Maar zodra de straat weer dicht ligt dan gaan we weer op de motor heen en weer

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

In mijn eerste post zie je op de laatste foto's van die plaatjes.

In dit filmpje kan n je goed zien waar ze zitten. Ze zorgen voor een splitsing van de lucht in je inlaatspruitstuk volgens de garage.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nu duidelijk mbt het doel van de plaatjes.
Duidelijk om de beste air flow met zo min mogelijk verstoring ( wervelingen ) in je blok te krijgen.

En vervuiling die er op zat geeft dus al een flinke verstoring daarin.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe