Ga naar inhoud

Klokje Rond Skoda Fabia 1.2 TDI Greenline


VAG-man
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb ook een Fabia 2 gehad, en die auto staat nu een paar straten verderop en met veel kilometers, Alweer een stuk boven de 200000. De reputatie van de Fabia 2 is beïnvloed door problemen met de greenline diesels. Maar de bezine uitvoeringen zijn stiekem best goed. Of heeft iemand andere ervaringen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik me Fab 1 ging inruilen was de 2 net zo'n beetje op de markt.
Maar heb het als model Fabia nooit mooi gevonden omdat zijn verhoudingen in mijn ogen niet klopte.
En ben toendertijd naar de RR gestapt , die 90% van de nederlanders ook lelijk vond... ( buitenland veel populairder )
En vanuit de RR naar de Yeti overgestapt, en toen de Fab3 uitkwam vond ik dat ze weer een naar mijn mening knappe Fabia hadden neergezet.
En nu met de Fabia 4 staat er ook weer een mooie Fabia, alleen die prijs....................die is nu niet meer in verhouding.

Maar de Fabia 2 is beroemd geworden door zijn diesel en de financiële voordelen !
Anders was hij nooit zo populair geworden, en nu na de sjoemel software heeft de diesel er ook geen fijne naam aan overgehouden. Maar ook omdat die voordelen natuurlijk ook volledig zijn vervallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe